אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עובדים בשביל לקנות: מה אפשר ללמוד מהמוצר הנמכר ביותר בסייבר מנדיי צילום: אמזון

מנועי הכסף

עובדים בשביל לקנות: מה אפשר ללמוד מהמוצר הנמכר ביותר בסייבר מנדיי

בלק פרייד, סייבר מנדיי, יום הרווקים - עולם האיקומרס משנה את פניו מהר אבל המהפכה רחוקה מלהיות מושלמת. פודקאסט מנועי הכסף פרק 36

29.11.2018, 18:49 | שי סלינס
בלק פרייד, סייבר מנדיי, יום הרווקים - הם רק התסמינים לתופעה רחבה יותר. תופעת ה"עובדים בשביל לקנות עוד מוצרים". או במילים אחרות מהפכת האיקומרס.

את המהפכה אפשר להגדיר כחווית הקניות בעולם החדש, הבעיה היא שהעולם הזה כבר לא כל כך חדש. אז מה כן? זה עולם משתנה. עולם שבו חברות שלא משקיעות משאבים בלמידת הצרכנים פשוט קורסות. עולם שמאיים לשנות את שוק העבודה העולמי ועולם שהפך חברת ספרים לענק קמעונאות ששווה 800 מיליארד דולר בפחות מ-5 שנים.

רק כדי לסבר את האוזן, בסייבר מנדיי הצרכנים האמריקאים בזבזו 7.9 מיליארד דולר ביום אחד, לעומת לעומת 6.6 מיליארד דולר ב-2017. 95 מיליון שעות היו האמריקאים באתרים השונים - שזה 20 דקות לכל אמריקאי.  

קניות בבלק פריידי, צילום: איי אף פי קניות בבלק פריידי | צילום: איי אף פי קניות בבלק פריידי, צילום: איי אף פי

על משמעויות, ההשלכות על שוק העבודה, הצמיחה העולמית ואיך יראה השוק הזה בעוד 5 שנים מהיום דיברנו בפרק ה-36 של מנועי הכסף עם אילנית שקף מנהלת המחקר של בפסגות ואורי גרינפלד הכלכלן והאסטרטג הראשי.

עובדים בשביל לקנות: מה אפשר ללמוד מהמוצר הנמכר ביותר בסייבר מנדיי
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאןעובדים בשביל לקנות: מה אפשר ללמוד מהמוצר הנמכר ביותר בסייבר מנדיי

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות