אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יוטיוב: גולשים צפו השנה ב-50 מיליארד שעות סרטוני גיימינג

יוטיוב: גולשים צפו השנה ב-50 מיליארד שעות סרטוני גיימינג

מדובר בסרטונים של קטעי משחק ושידורים חיים, אותם צורכים כ-200 מיליון גולשים בשירות הווידאו בכל יום; הנתונים מצטרפים לכ-9.5 מיליארד שעות צפייה בשירות טוויץ' של אמזון

12.12.2018, 16:57 | עומר כביר

משתמשי יוטיוב צפו בשנה האחרונה ב-50 מיליארד שעות של סרטוני גיימינג - כך לפי נתונים שפרסמה החברה.

קראו עוד בכלכליסט

מדובר בתוכן שכולל גם סרטונים וגם שידורים חיים. "אנחנו מרוצים מהכל - מהגידול של הפלטפורמה ומהחוויה של קהילת הגיימינג", אמר לאתר ונצ'רביט ריאן וויאט, מנהל תחום הגיימינג ביוטיוב. הוא הוסיך שבכל יום צופים כ-200 מיליון איש בתכני משחקי וידאו.

פורטנייט, אחד הכותרים הפופולריים של השנה פורטנייט, אחד הכותרים הפופולריים של השנה פורטנייט, אחד הכותרים הפופולריים של השנה

הנתונים של יוטיוב מצטרפים, לפי דיווחים של חברות אנליטיקה, לקרוב ל-9.5 מיליארד שעות צפייה בטוויץ', פלטפורמת שידורי הגיימינג של אמזון.

אחד הגורמים לצמיחה הזו היא פופולריות ענפי הספורט האלקטרוני למיניהם; בפברואר האחרון פרסמה חברת המחקר Statista הערכה לפיה קהל צופי ה-eSpott נאמד מספר הצופים הקבועים ב-143 מיליון איש ומספר הצופים הארעיים ב-192 מיליון - מספר שצפוי להאמיר ל-286 מיליון צופים קבועים ו-303 מיליון ארעיים ב-2020.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות