אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נמצא "האשם": מנכ"ל הרכבת שחר איילון פורש מתפקידו צילום: דוברות רכבת ישראל

נמצא "האשם": מנכ"ל הרכבת שחר איילון פורש מתפקידו

מהרכבת נמסר שאתמול שוחח יו"ר החברה עם איילון בדבר סיום תפקידו וכי "דירקטוריון רכבת ישראל יתכנס הערב כדי לדון בנושא". איילון נכנס לתפקיד לפני כשנה וחצי. במהלך כהונתו התמודד עם מספר בעיות בתפקוד רכבת ישראל, לרבות הפתיחה הכושלת של הקו מירושלים לנתב"ג

17.12.2018, 13:15 | ליאור גוטמן
מנכ"ל רכבת ישראל, שחר איילון, יסיים בתקופה הקרובה את תפקידו. איילון נכנס לתפקיד, בו החליף את המנכ"ל היוצא דאז, בועז צפריר, לפני כשנה וחצי.

מהרכבת נמסר כי "אתמול שוחח יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל עם המנכ"ל בדבר סיום תפקידו. דירקטוריון רכבת ישראל יתכנס הערב כדי לדון בנושא".

קראו עוד בכלכליסט

מנכ"ל רכבת ישראל, שחר איילון, צילום: דוברות רכבת ישראל מנכ"ל רכבת ישראל, שחר איילון | צילום: דוברות רכבת ישראל מנכ"ל רכבת ישראל, שחר איילון, צילום: דוברות רכבת ישראל

במהלך כהונתו התמודד איילון עם מספר בעיות בתפקוד רכבת ישראל, לרבות הפתיחה הכושלת של הקו מירושלים לנמל התעופה בן גוריון.

השמועות על עזיבתו של איילון פורסמו בכלכליסט לפני כחודש וחצי. לאחרונה פורסמו הדוחות הכספיים של רכבת ישראל, בהם דווח על הפסד רבעוני של 270 מיליון שקל.

תגיות

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
אי שביעות רצון מתפקודו של שחר אילון.
אחת מהכישלונות של שרי הממשלה ובמיוחד שר התחבורה ,זה למנות ניצבי משטרה ,צה"ל ושירות בתי הסוהר בדימוס שעשו קריירה במקומותיהם ,ומחפשים עברם תפקידי המשך ברמות ממלכתיות ,כאשר סגל בכיר ומוכשר מקצועית בתחומי הובלת פרויקטים חדשניים ,מיועדים לגיוס ללא כל זיקה פוליטית . הגיע הזמן שמקבלי ההחלטות בממשלה יעשו "חושבים" ללא כל קונוטציה אחרת ויגיעו להחלטה ולמען הדורות שבעתיד ,לבחור את אנשי המקצוע ולא את הגישה הפוליטית.
בועז  |  20.12.18
27.
בעיית היסוד - המשפטיזציה
בגלל תקנות חובת המכרזים, כדי לכאורה "לחסוך" 50 מיליון דולר, צריך תילי תילים של מכרזים ציבוריים. יקחו את הספק הזול, לכאורה יחסכו 50 מיליון דולר, אבל התהליך ייקח 4 שנים וההפסד למשק בשעות עבודה, פקקים, תאונות דרכים ושאר מרעין בישין יהיה 4 מיליארד דולר !!!! העיקר שהיועצים המשפטיים יעמדו בלשון החוק, ויהיה מכרז ציבורי. מדינת הייטק עאלק . . . ועוד משהו: הספק הזול, עם הסחורה ה"זולה" שלו, וכל התיקונים, יתברר כמו תמיד, כאופציה היקרה ביותר !!!
יוסי, מומחה בפתרון בעיות קשות  |  17.12.18
לכל התגובות