אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הסנסור של חברת innoviz עובר לייצור המוני בסין צילום: Inoviz

הסנסור של חברת innoviz עובר לייצור המוני בסין

החברה פיתחה מערכת מתקדמת למיפוי תלת ממדי של סביבת כלי רכב אוטונומיים, כדי לשפר את הבטיחות בתנאי ראות קשים. באפריל האחרון נודע שהמערכת תותקן במכוניות האוטונומיות של BMW ב-2021

19.12.2018, 15:21 | הגר רבט
אינוויז (Innoviz) הישראלית הודיעה היום (ד׳) על העברת הסנסור המתקדם שלה לייצור המוני. החברה הישראלית מקימה פס ייצור חדש בסין, שצפוי להגיע לייצור המוני בסוף השנה הבאה.

קראו עוד בכלכליסט

אינוויז, שהוקמה ב-2016, הציגה צמיחה מהירה מאוד עד היום ומונה כבר יותר מ-200 עובדים, עם צפי לכ-300 עובדים בשנה הקרובה. החברה מייצרת סנסור לרכב האוטונומי שמאפשר יכולת סריקה מתקדמת ומיפוי תלת ממדי בדיוק גבוה של סביבתו, מה שמייעל פעולה בתנאי מזג אוויר קשים. 

חיישן אינוויז , צילום: Inoviz חיישן אינוויז | צילום: Inoviz חיישן אינוויז , צילום: Inoviz

גלאי הלידאר של החברה מציג ביצועים מתקדמים, תוך שיפור משמעותי בטווח וברזולוציה לצד הוזלה משמעותית במחיר. אינוויז אף מספקת מעטפת אלגוריתמית מבוססת למידה עמוקה שמנתחת את הסביבה ומזהה את האובייקטים, המכשולים ותוואי הנסיעה.

באפריל האחרון הודיעה אינוויז שחברת BMW בחרה להטמיע את הגלאים שלה בדגמי הרכב האוטונומי של החברה ל-2021 בייצור סדרתי. ״עברנו עם BMW תהליך ארוך מאוד וכיום אנחנו נמצאים בתהליכים דומים עם חברות נוספו בתחום״ אמר היום לכלכליסט מייסד ומנכ״ל החברה, עומר כילף.

עומר כילף, צילום: אוראל כהן עומר כילף | צילום: אוראל כהן עומר כילף, צילום: אוראל כהן

לחברה יש היום פס ייצור בארץ שבוונה את שני המוצרים שפותחו בחברה בהיקף קטן יותר, ופס הייצור בסין יענה על ההיקף הדרוש עבור הטמעה של המוצר בהיקף מסחרי.

״אין לנו היום תחרות בשוק״ אמר כילף, ״הרבה חברות שקמו בשנתיים האחרונות בחרו באסטרטגיה שונה משלנו לפיתוח לידאר לרכב האוטונומי והמוצר שלהן עדיין גדול מאוד ויקר מאוד ולכן לא רלוונטי לפרויקטים בהם הרגישות לגודל ולאמינות חשובה מאוד. אנחנו בחרנו לפתח 3 שבבים שונים ולכן מספקים מענה בכמה רמות: לביצועים, לעלות הנמוכה לגודל ולאמינות״.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
סין הסכנה הגדולה
ל 3 צודק במאה אחוז כל הכבוד חכם.... כולם מייצרים בסין ונדפקים חזק מאוד הסינים מעתיקים הכל והכל מותר להם הם הסכנה הכל ביותר בעולם..... אם טארפ יצליח לעשות אפילו מעט כל העולם ירוויח.... הישראלים ואני בכיר בהייטק חושבים רק על כסף פה מתחילה הבעיה.... עדיף לייצר במזרח אירופה אפילו אם יותר יקר אסור לתת לסינים כלום.... הרבה חברות סארט אפ נסגרו אחרי 2 שנים בגלל הסינים אפשר לייצר בסין רק אם חברות גדולות כמו אמזון ולא כל מיני סטארט אפים ....
דוד  |  24.12.18
6.
מערכת יקרה עם חלקים נעים! לא יעבוד!
הלידרים של אינוביז בנויים, ככל הנראה, עם מראות מסתובבות...ומה יקרה כשאיזה מנוע קטן יפסיק לעבוד??? בגלל המורכבות של החיישן גם המחיר ליחידה יהיה ככל הנראה מאוד מאוד יקר (להערכתי - מאות דולרים ליחידה ביצור המוני). חייבים לזכור שהלידר הוא רק רכיב אחד בתוך המערכת האוטונומית שתכלול גם מצלמה (מוביילאיי) וככל הנראה גם רדאר. אם רכיב אחד עולה מאות דולרים כמה תעלה המערכת כולה? BMW זה רכב יוקרה שפחות רכיש למחיר הרכיבים...אבל ברכב משפחתי סטנדרטי לא ניתן להתקין מערכת כזו! חייבים לפתח לידרים זולים (עלות של עשרות דולרים בלבד) ללא חלקים נעים..בלי זה הרכב האוטונומי לא יתקדם לשום מקום!
לל  |  23.12.18
לכל התגובות