אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סמנכ״לית משאבי האנוש של חברת Kaltura מספרת להייטקיסט איך זה באמת לעבוד בחברה

מיתוג מעסיק

סמנכ״לית משאבי האנוש של חברת Kaltura מספרת להייטקיסט איך זה באמת לעבוד בחברה

התחרות על עובדים מוכשרים בענף ההייטק גוברת. במסגרת סדרת הראיונות של ערוץ הייטקיסט עם מנהלים בארגונים, מצאנו כי עבור טאלנטים, הבחירה במקום העבודה הבא מבוססת על הרבה מעבר לתלוש השכר. ראיון 46 מתוך 100 בסדרה; והפעם, סיגל סרור, סמנכ״לית משאבי האנוש של חברת Kaltura!

10.01.2019, 16:55 | בשיתוף מערכת הייטקיסט
1. סיגל, מה מאפיין אתכם כארגון ואילו ערכים חרטתם על דגלכם?

החברה הוקמה על ידי ארבעה יזמים, אשר בנוסף לחברי הנהלה משמשים כהנהלת החברה הגלובלית. לפני הקמת החברה הם גיבשו את הערכים עליהם הם רוצים לבסס חברת הייטק כלשהי מבלי לדעת באיזה ענף יפעלו. הם החליטו לקרוא לחברה קלטורה מלשון Culture - תרבות, לכן הדבר החשוב ביותר עבורנו הם ערכי החברה. ערכי החברה הם: גמישות, פתיחות ושיתוף פעולה. ערכים אלו מתבטאים גם בדרך שבה אנחנו מפתחים את המוצרים שלנו והשימוש של הלקוחות שלנו בשיתוף ויצירת וידאו וכן בכך שפלטפורמת הוידאו שלנו מבוססת על קוד פתוח לקהילת המפתחים. החברה התחילה כסטארט-אפ שרכש סטארט-אפ וצמח יחד תוך שמירה על העקרונות האלו. על אף הגדילה והצמיחה בשנים האחרונות, הצלחנו לשמור על תחושת המשפחתיות: כולם מכירים את כולם, הכל נעשה בשיתוף ובגובה העיניים, אין "דיסטנס" או היררכיה נוקשה ואנחנו מזמינים את העובדים לשתף ולהשתתף. ההנהלה מאוד מחוברת לשטח ומהווה דוגמא אישית. אנחנו מאמינים באחריות אישית ונותנים את החופש לעבוד בצורה, בשעות ובמקום הנוח ביותר לעובד על הגלובוס. מעבירים את האחריות לעובד על איכות המשימות וביצוען בזמן ולא סופרים או מתייחסים לשעות העבודה בפועל. 

2. אלו עובדים ״ירגישו בבית״ ויצליחו בארגון שלכם?

בקלטורה יש גיוון תעסוקתי ועל כן מגוון רחב של עובדים ירגישו אצלנו בבית. אנחנו מעודדים חשיבה יצירתית, חדשנות ושיתוף פעולה. החברה נמצאת בפריסה גלובלית ויש לנו עובדים בכל רחבי העולם, כך שיש הזדמנויות לעבוד ולהכיר שיטות עבודה מגוונות ותרבויות שונות. תחום העיסוק של החברה מתפתח כי למעשה היום וידאו נמצא בכל מקום, כך שאין גבול לאפשרויות הצמיחה בתחום. הסביבה הדינמית מייצרת אתגרים רבים ואקשן כך שהמפתח להצלחה הינו סקרנות, תעוזה, אופטימיות ויצירתיות.

3. כיצד אתם עוזרים לעובדים להצליח בארגון ולפתח את הקריירה שלהם?

מטבע הדברים עבודה בתחום החם של הוידאו מייצרת הזדמנויות לפיתוח בטכנולוגיות החדשות ביותר וכן הזדמנות להשפיע על מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם בתעשיות השונות. למשל בחטיבת המדיה שלנו, ישנה עבודה קרובה עם לקוחות גדולים מאוד ואסטרטגיים, כך שהעובדים שלנו נחשפים ללקוחות כגון וודפון, Viacom18, החברה מפתחת את עולם הטלוויזיה העתידי Cloud TV ולעובד יש יכולת להיות שותף למהפכה של חדשנות. בחטיבת ה-Education and Enterprise החברה מטמיעה את הפלטפורמה באוניברסיטאות הכי גדולות בעולם כגון הרווארד, ייל, סטנפורד ובארגוני ענק כגון SAP , בוש, טבע ומאות נוספים. לצד העבודה השוטפת, החברה מציעה קורסים מקצועיים ספציפיים לתפקיד, השתתפות בכנסים וכן קורסים כלליים כגון אנגלית לעסקים, קורס מתקדם באקסל לצד מיומנויות לפיתוח מיומנויות אישית. בנוסף להכשרות אנחנו מעודדים ניוד פנימי בין הקבוצות והתפקידים, יש לנו הרבה מקרים של עובדים מצטיינים שהחלו דרכם בתפקידים ראשוניים והיום נמצאים בתפקידי מפתח בחברה.

4. אילו אירועים / פעילויות החברה מקיימת לטובת העובדים?

החברה משקיעה ברווחת העובד ברמה היום יומית-החל מארוחות בוקר מפנקות וכלה בימי כיף, Happy Hour וגיבושים צוותיים במהלך השנה. כמובן שבכל שנה אנו מקיימים אירוע האקתון של חדשנות טכנולוגית, שלושה ימים רצופים שמסתיים בהפנינג גדול ומושקע. האירוע מאפשר לכלל העובדים הזדמנות לחבור עם אחרים שלא עובדים מולם בהכרח ביום יום וליזום, להיות חדשניים ויצירתיים. בנוסף, החברה מעודדת את העובדים לפעילויות של תרומה לקהילה ומעודדת אורח חיים בריא וספורטיבי (קבוצת ריצה, שיעורי יוגה וכו').

צוות Kaltura צוות Kaltura צוות Kaltura

5. מה החזון שלכם בכל הקשור לאנשים שעובדים בחברה?

אנחנו תמיד אוהבים את האנלוגיה לסיפור של דוד וגוליית. איך אנחנו החברה הקטנה מישראל מצליחים לנצח חברות גדולות וחזקות ולהוביל שינוי בעולם הוידאו. הכל בזכות המסירות של האנשים בחברה. אנחנו מאמינים בעובדים שלנו ומאמינים בהשקעה לטווח הארוך (ריצה למרחקים).

6. כיצד נראה יום עבודה בארגון?

ימי העבודה אצלנו מאוד דינאמיים ומשתנים. יש עבודה מול לקוחות גלובאליים – כך שאתה יכול להתחיל את הבוקר בשיחות עם לקוח בסינגפור, להמשיך בפגישות ולקדם פרויקטים מול לקוח אסטרטגי באירופה ולסיים את ביום בשיחה עם קולגה מהסניף שלנו בניו יורק. לכן, החברה מאמינה ומיישמת work life balance. אין לנו שעון נוכחות, העובדים מרגישים נח לאזן בין חייהם הפרטיים לדרישות העבודה, ההסתכלות אינה על התשומות כלומר השעות אלא על התפוקות. האמון בעובדים הוא הקו המנחה, ומכאן גישה גמישה ורגישה לאיזון בין הצרכים השונים. 

בואו להכיר אותנו לעומק ולהתעדכן במשרות הפתוחות שלנו באתר הקריירה שלנו בהייטקיסט.

 

הייטקיסט פלטפורמת מיתוג המעסיק החדשה והיוקרתית לענף ההייטק בישראל.

תגיות