אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כנס כלכליסט

"אנחנו כל הזמן צריכים לחשוב איך הילדים שלנו תופסים את העולם ולכוונן את עצמנו לשם"

דנה ארדיטי, מובילת תחום דיגיטל ויישומי בינה מלאכותית ב-IBM ישראל בכנס תשתיות תקשורת של כלכליסט: "דור המליניאלז זה דור שעבורו הכל אפשרי, נגיש, הם לא חושבים על המכשולים אלא רק איך להגיע למטרה"

26.12.2018, 13:28 | נעמי צורף
"אנחנו כל הזמן צריכים לחשוב איך הילדים שלנו, איך הדור החדש תופס את העולם ולכוונן את עצמנו לשם", אמרה היום (ד') דנה ארדיטי, מובילת תחום דיגיטל ויישומי בינה מלאכותית ב-IBM ישראל בכנס תשתיות תקשורת 2030 של כלכליסט. "דור המליניאלז זה דור שעבורו הכל אפשרי, נגיש, הם לא חושבים על המכשולים אלא רק איך להגיע למטרה שלהם, זה הראש שצריך להיכנס אליו כשמדברים על טרנספורמציה דיגיטלית".

ארדיטי הסבירה כי יש מספר קריטריונים שיש להיצמד אליהם כאשר מבקשים להטמיע טרנספורמציה דיגיטלית בארגון. "הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא לייצר מודלים עסקיים חדשים, לשנות את האופן בו אנחנו מסתכלים על הנכסים שיש בחברה אל מול הצרכים והציפיות", אמרה ארדיטי. "הדבר השני שחשוב הוא להיכנס לתהליך של התייעלות דיגיטלית פנימית, להפוך את הארגון לדיגיטלי לא רק ברמת האריזה ובמה שנוגע ללקוחות, אלא גם מבפנים. למשל, אפשר ללמוד מאחד הבנקים הצרפתיים שהחליט כחלק מתהליך של התייעלות פנימית לתת ל-19 אלף יועצי בנק לנתב את המיילים שהם מקבלים בצורה אוטומטית, מה שמפנה כ-30 אחוז מהזמן שלהם לדברים אחרים".  

מאפיין חשוב נוסף שציינה ארדיטי הוא פיתוח ההון האנושי בחברה, "צריך להביא לחברה עובדים חדשים וצעירים ולהכשיר את העובדים הקיימים לטכנולוגיות חדשות", אמרה. "חשוב לזכור שבכל ארגון של אנשים יש להם הרגל, אם לא נעשה תהליך של שינוי, אז כל הטכנולוגיה לא תבוא לידי ביטוי בעתיד הקרוב". אחד ההרגלים שהתייחסה אליהם ארדיטי נוגע לתכנון היעדים. "אנחנו צריכים לשנות את הפוקוס שלנו לפוקוס קצר זמן ולוודא שאכן יש לנו את המשאבים המתאימים כדי להוציאן לפועל במהירות".

"IBM עושה תהליכים כאלו של טרנספורמציה דיגיטלית עם חברות, ארגונים ומשרדי ממשלה בארץ ובעולם, דוגמת המזגן החכם של אלקטרה ופרויקטים נוספים עם משרד הבריאות ועם שותפים נוספים״, סיכמה ארדיטי.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות