נחשף בכלכליסט
הרשות להגנת הצרכן נגד ארקיע וישראייר: חדלו מיד ממכירת הכרטיסים משדה דב
בעקבות חשיפת "כלכליסט" שלפיה ארקיע וישראייר ממשיכות למכור כרטיסים לשדה דב לתאריכים מאוחרים מה-1 ביולי - יום סגירתו המיועד של השדה - הזהיר הממונה על הגנת הצרכן את המנכ"לים של שתי החברות: "מכירת הכרטיסים מהווה הטעיה של הצרכן, אתם מסתירים את העובדה שלא תוכלו לספק את השירות"
הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן פנתה השבוע לישראייר וארקיע והתריעה בפניהן כי הן מטעות את לקוחותיהן ומפרות את חוק הגנת הצרכן, כאשר הן ממשיכות לשווק כרטיסי טיסה לאילת משדה דב שבתל אביב, לתאריכים מאוחרים מה-1 ביולי, יום סגירתו המיועד של השדה. זאת בעקבות חשיפת "כלכליסט" לפני שבוע בנושא.
קראו עוד בכלכליסט
לגבי כרטיסים שכבר נמכרו למועדים אלה כתב אטלן כי מוטב לחברות להשיב לרוכשי הכרטיסים את כספם או להסדיר את תנאי העסקה כך שכלל הצרכנים שרכשו כרטיסים יידעו מהו מצבו העדכני של השדה.
תגובת ארקיע: "לאור העובדה כי לנתב"ג אין כל יכולת להכיל אפילו 5% מפעילות שדה דב ולאור התיקון בחוק שדה דב המאפשר לשר הבטחון להאריך את פעילות השדה, ממשיכה ארקיע למכור כרטיסים לטיסות משדה דב לאילת, וזאת בהעדר כל חלופה אחרת.
"כך גם עושות כל החברות הפועלות בקווים הפנים ארציים משדה דב. האפשרות בדבר הפסקת הפעילות התעופתית בשדה דב הינה בידיעת הציבור, ולמען הסדר הטוב, ארקיע שילבה במסמכי ההזמנה הערה על כך".
7 תגובות לכתיבת תגובה