אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת StreamElements גייסה 11.3 מיליון דולר בהובלת פיטנגו צילום: קובי בכר

חברת StreamElements גייסה 11.3 מיליון דולר בהובלת פיטנגו

החברה מפתח פלטפורמה ליצירת תוכן עבור שידורי וידאו חיים, ובסיס משתמשיה צמח בשנה האחרונה בכ-600%. היא מתכננת להפוך לכלי מרכזי עבור יוצרי התוכן של טוויץ' עד סוף השנה

24.01.2019, 19:08 | מאיר אורבך

חברת הסטארט-אפ הישראלית StreamElements, שמפתחת פלטפורמה להפקת שידורי וידאו חיים, גייסה 11.3 מיליון דולר בסבב גיוס הון ראשון בהובלת קרן הון הסיכון פיטנגו ובהשתתפות משקיעיה הקודמים - State of Mind Ventures, Rainfall, ‏Samsung Next ואחרים.

קראו עוד בכלכליסט

מהחברה נמסר שהמימון החדש מגיע בעקבות שנה של צמיחה אדירה, במהלכה הגדילה את בסיס המשתמשים שלה ביותר מ-600%. מערכת התרומות ליוצרי התוכן  שבפלטפורמה שלה הניבה כ-15 מיליון דולר ושותפויות עם מותגים הניבו כמיליון דולר. על בסיס מסלול הצמיחה הנוכחי של החברה, צופה StreamElement שהכנסות היוצרים שמשתמשים בכלים שלה יגיעו השנה ליותר מ-40 מיליון דולר.

עובדי StreamElements , צילום: קובי בכר עובדי StreamElements | צילום: קובי בכר עובדי StreamElements , צילום: קובי בכר

StreamElements צופה כי עד סוף 2019, היא תהפוך לפלטפורמת ההפקה הדומיננטית למשדרי הווידאו בטוויץ'. החברה נוסדה ב-2016 בידי אור פרי (מנהל תחום יוצרי תוכן), גל הירש (יו"ר), ראם שרמן (סמנכ"ל טכנולוגיות) ודורון ניר (מנכ"ל). שני האחרונים הם מוותיקי תעשיית הגיימינג בישראל, שהקימו את קבוצת הפודראסטים גיקונומי. StreamElements  מעסיקה כיום 35 עובדים, מהם 30 בת"א, ומתכננת לגייס השנה עוד כ-15.

"הצמיחה המהירה שלנו מאז השקת הפלטפורמה, לפני כשנה וחצי, מראה שפלטפורמה מקיפה, שמייצרת הכנסות, היא מה שסטרימינג בשידור חי וספורט אלקטרוני באמת צריכים", אמר ניר. "סבב הגיוס הזה מראה את מה שאנשים בתעשיה שלנו כבר יודעים: זו החזית החדשה של המדיה המקוונת. המדיום שאנחנו פועלים בו צומח מהר יותר מכל מה שראינו עד כה, ולא ניתן להשוות את רמת ההתלהבות של הקהל לשום דבר אחר שקיים בתחום הוידאו".

גד חולדאי, שותף עצמאי בקרן פיטנגו, שמצטרף כעת לדירקטוריון החברה מסר: "המעבר של בני דור המילניום לצריכת תוכן סטרימינג חי הוא מהפכה שמשנה את עולם המדיה מקצה לקצה. כיום, בני נוער וצעירים צופים יותר ויותר בתכנים חיים המוזרמים בפלטפורמות הסטרימינג במגוון תחומים, החל מגיימינג, המשך בחדשות ואקטואליה וכלה בתכנים חינוכיים. אנו מאמינים ש-StreamElements נמצאת במקום אסטרטגי כפלטפורמה המאפשרת ליוצרים ליצור תוכן איכותי ומקצועי ולהגיע לקהלים רחבים בדרכה להיות מובילת התחום בעולם".

גד חולדאי, צילום: יורם רשף גד חולדאי | צילום: יורם רשף גד חולדאי, צילום: יורם רשף

StreamElements וקהילת היוצרים שלה שיתפו פעולה בקמפיינים שיווקיים מצליחים עם חברות כרד בול, סנהייזר, טרוג'ן והאחים וורנר. במקביל לגיוס ההון, הודיעה החברה על הצטרפותו של סקוט קלארק כסמנכ"ל בכיר לשותפויות מותגים. לקלארק יש יותר מ-20 שנות ניסיון בחוויית מדיה דיגיטלית, ובתפקידו האחרון הוביל את תחומי המכירות והשותפויות בצפון אמריקה בחברת Innovid.

תגיות