אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
5.25 מיליון דולר ל-30 שניות: הפרסומות והסלבריטאים של סופרבול 2019 צילום: youtube

5.25 מיליון דולר ל-30 שניות: הפרסומות והסלבריטאים של סופרבול 2019

אירוע השיא של הספורט האמריקאי ישודר השנה ברשת CBS, שגובה סכום שיא של 175 אלף דולר לשנייה של פרסומת; כאשר מעל ל-100 מיליון אנשים ברחבי ארה"ב צפויים לצפות במשחק, זה כנראה משתלם לחברות הגדולות - שלא חוסכות באמצעים. צפו בכמה מהפרסומות עמוסות הכוכבים

31.01.2019, 22:04 | שירות כלכליסט

בלילה שבין ראשון לשני ישודר בארה"ב משחק הסופרבול, אירוע הספורט שכבר מזמן זוכה להרבה יותר תהודה הודות לפרסומות המשודרות במחצית.

משחק הפוטבול בין לוס אנג'לס ראמס וניו אינגלנד פטריוטס ישודר השנה ברשת CBS, שגובה סכום שיא של 5.25 מיליון דולר לשידור פרסומת של 30 שניות - כלומר, בסביבות 175 אלף דולר לשנייה. מדובר על עלייה מסכום של 5.2 מיליון דולר ששילמו המפרסמים בשנה שעברה. יתרה מכך: לאורך קצת יותר מעשור המחיר לשידור פרסומת בסופרבול כמעט והוכפל - לפי חברת המחקר נילסן מדיה, פרסומת של 30 שניות ב-2008 עלתה 2.69 מיליון דולר.

קראו עוד בכלכליסט

המחיר כנראה משתלם למפרסמות, שכן מעל ל-100 מיליון אנשים ברחבי ארה"ב צפויים לצפות במשחק. עם זאת, בשנים האחרונות הרייטינג של משחקי הפוטבול סובל מירידה: בשנה שעברה צפו במשחק 103 מיליון צופים - 7% פחות מאשר בשנה שלפניה.

בכל מקרה, עם כמות כזו של צופים החברות לא חוסכות באמצעים, ורבות מהן גייסו כוכבים שיעזרו למכור את המוצרים. כך למשל, אחת הפרסומות המדוברות ביותר היא לבירה סטלה ארטואה בכיכובם של שרה ג'סיקה פרקר ,שחוזרת לדמותה של קארי ברדשאו מסקס והעיר הגדולה, וג'ף ברידג'ס, שמגלם שוב את The Dude מהסרט ביג ליבובסקי. סלבריטאים נוספים שיככבו בפרסומות כוללים את האריסון פורד לאמזון, קארדי בי לפפסי ושחקנית הטניס סרינה וויליאמס לאפליקציית ההיכרות באמבל.

צפו בכמה מהפרסומות המדוברות שישודרו השנה בכיכובם של סלבריטאים.

סטלה ארטואה

שרה ג'סיקה פרקר וג'ף ברידג'ס. ה"דוד" מביג ליבובסקי פוגש את קארי ברדשאו מסקס והעיר הגדולה, ושניהם מחליפים את המשקאות הקבועים שלהם (קוסמופוליטן ו-וויט ראשן) בכוס בירה של סטלה ארטואה. הפרסומת מקדמת גם את ארגון הצדקה של החברה, שהודיעה שעל כל בקבוק בירה שהצרכנים יקנו מעכשיו ועד ה-31 במרץ, היא תתרום אספקה של מים נקיים לקהילות במצוקה.

אמזון

האריסון פורד. ענקית הטכנולוגיה חוזרת לפרסם בסופרבול. היא עוד לא חשפה את הפרסומת במלואה והסתפקה בקליפ בכיכובו של פורד, אך הפרסומות אמורה לכלול גם הופעות של השחקן פורסט וויטקר והאסטרונאוטים בדימוס מארק וסקוט קלי.

באמבל

סרינה וויליאמס. אפליקציית הדייטינג שבה הנשים הן היוזמות גייסה לשורותיה את כוכבת הטניס סרינה וויליאמס עבור הפרסומת הראשונה שלה בטלוויזיה. מטרת הפרסומת היא להעצים נשים ולעודד אותן לקחת את הצעד הראשון גם באהבה וגם בעסקים. הפרסומת עצמה עוד לא נחשפה, אך בבאמבל מקדמים אותה בעזרת סרטונים קצרים של ראיונות עם וויליאמס.

קולגייט טוטאל

לוק וילסון. פרסומת משעשעת למשחת השיניים בכיכובו של השחקן לוק ווילסון, שמנצל את יעילות המוצר כדי לעמוד קרוב מאד לאנשים שמסביבו ולהתעלם מהחשיבות של מרחב אישי.

M&M’s

כריסטינה אפלגייט. אפלגייט, המוכרת יותר כקלי בנדי מהסדרה נשואים פלוס, מככבת בפרסומת לחטיף השוקולד, שבה היא ננעלת מחוץ למכונית שלה ביציאה מהסופר בגלל תעלול של השוקולד.

מרצדס בנץ

לודקריס. הסופרבול יתקיים השנה באטלנטה, העיר בה ממוקם המטה האמריקאי של יצרנית הרכב מרצדס בנץ. לכבוד זאת הם גייסו את הראפר לודקריס, שגם הוא במקור מאטלנטה, לככב בפרסומת באורך 60 שניות. לפני שידורה פרסמו בחברה סרטון שבו לודקריס מחלק כרטיסים למשחק לשני תלמידים מקומיים.

פפסי

קרדי בי וסטיב קארל. פפסי היא אחת הדמויות הקבועות בהפסקת הפרסומות של הסופרבול. השנה היא חשפה את הפרסומת עוד לפני המשחק, ובעזרתם של השחקן סטיב קארל והראפרית קרדי בי מנסה להוכיח שהיא מוצלחת יותר מיריבתה הגדולה קוקה קולה. פפסי גם מעניקה את החסות למופע המחצית שבו יופיעו מארון 5 וטראוויס סקוט.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות