אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בעקבות סרטון העכברים בסניף: מנכ"ל רשת דומינו'ס פיצה מתנצל בפני הלקוחות צילום מסך: פייסבוק, דומינוס פיצה

בעקבות סרטון העכברים בסניף: מנכ"ל רשת דומינו'ס פיצה מתנצל בפני הלקוחות

בסרטון שהעלה יוסי אלבז לדף הפייסבוק של הרשת, התחייב כי יעדכן בהמשך בכל הצעדים שינקטו, בכדי שמקרים כאלה לא ישנו

04.02.2019, 11:57 | אורנה יפת

כחמישה ימים לאחר שנחשף סרטון העכברים הנוגסות בבצק הפיצה בסניף דומינו'ס פיצה במרכז הכרמל שבחיפה והשתיקה מאז הפרסום, העלה בדקות האחרונות מנכ"ל ובעלי הרשת בישראל, יוסי אלבז, סרטון בפייסבוק, בו הוא מתנצל בפני הלקוחות ולוקח אחריות על הארוע. 

יוסי אלבז , צילום מסך: פייסבוק, דומינוס פיצה יוסי אלבז | צילום מסך: פייסבוק, דומינוס פיצה יוסי אלבז , צילום מסך: פייסבוק, דומינוס פיצה

"שמי יוסי אלבז. אני המנכ"ל והבעלים של רשת דומינו'ס פיצה בישראל. התחלתי להכין פיצות בדומינו'ס לפני 22 שנה. כמוכם גם אני הזדעזעתי מהסרטון שעלה לרשת בו נראו מזיקים בסניף מרכז הכרמל בחיפה. אני מבקש להתנצל על כך מעומק הלב. בעסק המוכר מזון ללקוחות – אין מקום לתקלות מסוג זה".

אלבז מפרט כי מאז המקרה הסניף נסגר ומוסיף: "אני מתחייב שלא נפתח אותו עד שנוודא שתקלה כזאת לא תקרה שוב".

"לקוחות יקרים, רשת דומינו'ס פיצה מעניקה שירות באחריות, במסירות ותוך הקפדה על תנאי התברואה והניקיון המחמירים ביותר למאות אלפי לקוחות מזה שנים רבות. אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה אל מול לקוחותינו, המטבחים שלנו פתוחים תמיד לעיני כל. אין במקרה הקשה הזה כדי להעיד על הרצינות הרבה והסטנדרטים שמאפיינים את עבודתנו".

מנכ"ל הרשת מבטיח לנקוט בשקיפות אל מול לקוחות הרשת: "אני מתחייב לפרט בפניכם בהמשך את שורת הפעולות בהן נקטנו וננקוט כדי למנוע ממקרה כזה לחזור. האמון שלכם הוא הדבר החשוב לי מכל. אעשה הכל על מנת להשיבו ולשמור עליו".

בסוף שבוע שעבר, צילם צעיר מבעד לחלון הראווה של הסניף שהיה סגור, עכברים מתרוצצים במטבח הסניף. בתגובה הראשונה מטעם הרשת היא מסרה כי "עבודות פיתוח שביצעה עיריית חיפה הביאו לעליית מזיקים רבים מתחת לפני השטח".

תגיות