אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועידת כלכליסט

מורן זר קצנשטיין: "לא ננצח במלחמת המסכים כי העולם הולך למקום הזה"

מייסדת YYY ומנהלת שיווק לשעבר ב-YouTube וב-Google סיפרה בכנס When Technology Meets Kids של "כלכליסט": "אנחנו לוקחים טאלנטים בוגרים שרוצים לפתוח ערוצי יוטיוב אבל לא יודעים איך לעשות את זה, כי אם אתה לא ילד בן 15 שגדל בפלטפורמה - זה לא פשוט"

05.02.2019, 09:25 | עמרי מילמן

"החיפוש הכי נפוץ ביוטיוב הוא 'How to'. הילדים לומדים הרבה דברים ביוטיוב - כל מה שלא מלמדים אותם בבית הספר". כך אמרה אתמול (ב') מורן זר קצנשטיין, מייסדת YYY ולשעבר מנהלת שיווק ב-YouTube וב-Google, בכנס When Technology Meets Kids של "כלכליסט".

קראו עוד בכלכליסט

זר קצנשטיין סיפרה כי "היום אני מייסדת את YYY, שלוקחת טאלנטים בוגרים שרוצים לפתוח ערוצי יוטיוב אבל לא יודעים איך לעשות את זה, כי אם אתה לא ילד בן 15 שגדל בפלטפורמה זה לא פשוט".

מורן זר קצנשטיין , צילום: עמית שעל מורן זר קצנשטיין | צילום: עמית שעל מורן זר קצנשטיין , צילום: עמית שעל

זר קצנשטיין התייחסה גם ל'מלחמת המסכים' המשתוללת בין הילדים להוריהם, ואמרה: "מלחמת המסכים קיימת וכל משפחה מנסה לנהל אותה בדרך אחרת: לשלוח לאלף חוגים, להגביל לשעה שעתיים שלוש ביום. יש גם מיזם חדש - הורים שמנסים לקנות בצורה מרוכזת טלפונים טיפשים כדי לדחות את הקץ. אני חושבת שזה לא יעבוד, זו מלחמה שלא ננצח בה. לא ננצח את הדבר הזה, כי העולם הולך לשם".

לפי זר קצנשטיין, "הכוכבים בהוליווד הצטרפו ליוטיוב כי זה כבר מיינסטרים. נעמי קמפבל פתחה לפני חודש את עמוד היוטיוב שלה, היא מדברת אל הצופים שלה בצורה בלתי אמצעית. הם הבינו את מה שהילדים שלכם כבר יודעים. כשהייתי צעירה כולן רצו להיות דוגמניות, אח"כ רצו להיות כוכבות ריאלטי והיום כוכבות יוטיוב - אבל בשביל זה צריך יותר כישורים. אתה צריך לייצר תוכן, לגרום לאנשים לרצות לשתף, להגיב,לא רק לעשות לייק. לא כל אחד עובר בתוך יוטיוב, צריך גם להכיר ולהבין את הכללים של יוטיוב, איך לקדם את זה בצורה אורגנית. זה לא כזה מובן מאליו".

תגיות