אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"החזון הוא להציע עיצוב פנים זול - כמו איקאה, אבל באינטרנט"

30 דקות או פחות

"החזון הוא להציע עיצוב פנים זול - כמו איקאה, אבל באינטרנט"

אחרי שנאלץ לסגור סטארט-אפ קודם ונקלע לחובות של מאות אלפי שקלים, הסטארט-אפ החדש של איתן לויט, מיקסטיילס, רושם הכנסות של עשרות מיליוני דולרים ויש כבר תוכניות להתרחבות

05.02.2019, 10:54 | שירות כלכליסט

במבט ראשון לא ברור למה מיקסטיילס (Mixtiles) נחשבת בכלל סטארט-אפ: האפליקציה של החברה מאפשרת כיום להפוך את התמונות ששמורות לכם בטלפון למעין אריחים שאפשר להדביק על הקיר - בוחרים את התמונות, מזמינים והתמונה הממוסגרת תגיע אליכם הביתה.  

אבל מבחינת איתן לויט, ממייסדי החברה, זו רק תחילת הדרך: "החזון הוא להציע עיצוב פנים זול. התרחיש האופטימי הוא לעשות את מה שעושה איקאה - אבל אצלם הדגש הוא עדיין על החנויות ואנחנו רוצים לעשות את זה באינטרנט".

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

לויט הגיש בעבר את אחד הפודקאסטים המצליחים בתעשיית ההייטק, שנקרא "השבוע". המאזינים עקבו אחר המסע היזמי של איתן, שהביא אותו לצבור חובות של 400 אלף שקל ולסגירה של הסטארט-אפ שלו.

אבל עכשיו יש לו סטארט-אפ חדש, עם שותפו דוד כץ (שהגיש איתו את הפודקאסט). מיקסטיילס הגיעה בשנת 2018 להכנסות של 36 מיליון דולר ולפני מספר שבועות הם הכריזו על גיוס הון שאמור לעזור להם להוסיף מוצרים חדשים. 

איתן לויט איתן לויט איתן לויט

מה היתה תוכנית הגיבוי שלו להחזרת החובות אחרי סגירת הסטארט-אפ הקודם ואיך בכלל מוגדר התפקיד שלו כיום בחברה? כל התשובות בפודקאסט "30 דקות או פחות".

"החזון הוא להציע עיצוב פנים זול - כמו איקאה, אבל באינטרנט"
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאן"החזון הוא להציע עיצוב פנים זול - כמו איקאה, אבל באינטרנט"

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

תגיות