אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאומי נותן פייט בהטבות מול כרטיסי האשראי החוץ בנקאיים צילום: שאטרסטוק

לאומי נותן פייט בהטבות מול כרטיסי האשראי החוץ בנקאיים

הבנק השיק היום תכנית הטבות חדשה למחזיקי הכרטיס הבנקאי, שתאפשר צבירת הטבות בשימוש חודשי של לפחות 2,000 שקל בכרטיס הבנקאי. הלקוחות יצטרכו לבחור אילו הטבות משתלמות להם כדי לדעת איזה כרטיס לשלוף מהארנק

06.02.2019, 09:36 | רחלי בינדמן

הפרידה מייצרת חבילת הטבות חדשה ונפרדת למחזיקי כרטיס אשראי בנקאי של בנק לאומי. התוכנית ששמה "לאומי גודיז", תחליף את תוכנית הפינוקים של לאומי קארד.

קראו עוד בכלכליסט

זאת בעקבות כניסתה לתוקף של רפורמת שטרום, במסגרתה לאומי נמצא בתהליכי הפרדות מחברת לאומי קארד ותושק בימים הקרובים. הבנק יתפעל את הכרטיסים באמצעות שתי חברות כרטיסי אשראי לפחות, ונחתמו כבר הסכמי תפעול עם כל השלוש.

לאומי יוצא לקרב שבו ינסה לגרום ללקוח לגהץ כמה שיותר בכרטיס הבנקאי, ולא להתפתות לגהץ דווקא בכרטיסים החוץ בנקאיים שברשותו שגם מקנים לו הטבות, בדגש על הכרטיסים של מועדונים כמו שופרסל, פליי קארד ופוקס. הלקוחות יצטרכו לבדוק אילו הטבות משתלמות יותר.

צבירת גודיז הינה אישית לפי מספר תעודת הזהות, ותתבצע ביחס של גודיז אחד על כל 100 שקל, ותחול אחרי שהוצאות האשראי עוברות סכום חודשי של 2,000 שקל, ועד לסכום של 8,000 שקל(בכל הכרטיסים יחד), בדומה להתנייה הקיימת היום בתכנית הפינוקים של לאומי קארד. הזכאות למימוש ההטבות תהיה למשך חודש אחד.  

הכרטיס החדש של הבנק לא יזכה למיתוג מחודש וייקרא לאומי, וכרטיס לאומי קארד ששייך ללקוחותיו, ייקרא מעתה מקס.

רקפת רוסק עמינח מנכ"לית לאומי. כרטיס האשראי של לקוחות הבנק יקרא לאומי, צילום: DLD רקפת רוסק עמינח מנכ"לית לאומי. כרטיס האשראי של לקוחות הבנק יקרא לאומי | צילום: DLD רקפת רוסק עמינח מנכ"לית לאומי. כרטיס האשראי של לקוחות הבנק יקרא לאומי, צילום: DLD

הלקוחות יוכלו לצבור גודיז על רכישות בכרטיסי האשראי של הבנק, במודל דומה לתכנית הפינוקים של לאומי קארד, המבוססת על היקפי השימוש בכרטיס. לראשונה תתאפשר צבירה גם על ביצוע פעולות בערוצי הדיגיטל של הבנק – אתר לאומי, אפליקציית לאומי ועמדות השירות העצמי המוצבות בכל סניפי הבנק. זאת כמובן במטרה לעודד מעבר לדיגיטל, החוסך לבנק הוצאות רבות, בד בבד עם תהליך התייעלות של פרישת עובדים וסגירת סניפים.

בדומה לתוכניות אחרות, אפליקציה ייעודית תאפשר מימוש גודיז שנצברו במגוון עולמות תוכן כגון: סרטים, הופעות, הצגות, אוכל, אופנה, יופי וטיפוח, נופש וספא, חדרי כושר וקאנטרי, אטרקציות לכל המשפחה והטבות לנוסעים לחו"ל כגון ביטוח נסיעות.

כפי שנחשף ב"כלכליסט", לאומי כבר חתם על הסכם מול Aig ,שתספק ביטוח נסיעות לחו"ל למחזיקי הכרטיס בתנאים מועדפים.

לקוחות לאומי יוכלו לבחור כיצד להזמין את ההטבות: באמצעות מימוש הגודיז שצברו, באמצעות תשלום בכרטיס האשראי, או באמצעות שילוב של שניהם. הכרטיס מבוסס על מודל הטבות פרסונאלי בטכנולוגיית Machine Learning, אשר יציג ללקוח הטבות מומלצות לפי ההתנהגות הצרכנית שלהם, העדפותיהם, מיקומם הגיאוגרפי ועוד. מי שהיה חבר במועדון תעופה של לאומי קארד, יוכל לבחור אם להמשיך להיות חבר במועדון תעופה חדש, תחת לאומי, או לעבור לתוכנית לאומי גודיז.

בנוסף, תמורת גודיז יהיה ניתן להזמין כרטיסי גיפט-קארד הניתנים למימוש בחנויות בארץ, וגם לשלוח במתנה לחבר/ה. הכרטיס יתחרה בכרטיסים דומים של חברות אחרות.

 

תמר יסעור, ראש החטיבה לבנקאות דיגיטלית בלאומי: "אנו גאים להיות הבנק הראשון בישראל שמשיק תוכנית נאמנות ללקוחותיו בעקבות יישום חוק שטרום. לאומי גודיז הינה תוכנית הטבות מהפכנית, היות ולראשונה היא מאפשרת לתגמל לקוחות לא רק בגין הוצאות אשראי, אלא גם בגין פעילות בדיגיטל.

"כיום, כאשר למעלה מ-75% מהפעולות בלאומי מבוצעות בערוצים הדיגיטליים, מצאנו לנכון להתאים את מודל ההטבות שלנו לבנקאות החדשה ולתגמל את הלקוחות לא רק על פעילות בכרטיס האשראי, אלא גם על הפעילות הדיגיטלית שלהם. זאת ועוד, המודל הינו פרסונאלי, כך שהלקוחות יקבלו המלצות להטבות שרלוונטיות עבורם, לפי תחומי העניין שלהם".

תגיות