אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ניו יורק טיימס הכניס כ-700 מיליון דולר מדיגיטל ב-2018

ניו יורק טיימס הכניס כ-700 מיליון דולר מדיגיטל ב-2018

ההכנסות ממנויים מקוונים גדלו ב-18% ועומדות על 400 מיליון דולר ב-2018, בעוד ההכנסה מהפרסום הדיגיטלי עלתה ב-8.6% ועומדת על 259 מיליון דולר. יותר מ-3.3 מיליון איש משלמים על מוצריה הדיגיטליים של החברה, עלייה של 27% לעומת 2017

06.02.2019, 17:20 | שירות כלכליסט
חברת ניו יורק טיימס הפיקה יותר מ-709 מיליון דולר בהכנסות דיגיטליות בשנה שעברה, ומציגה קצב צמיחה שמצביע על כך שהיא צפויה לעמוד ביעד הכנסות של 800 מיליון דולר ב-2020 שהחברה הציבה לעצמה.

קראו עוד בכלכליסט

הנתונים הביאו את החברה להציב לעצמה עוד יעד מאתגר: "להגדיל את מספר המנויים שלנו ליותר מ-10 מיליון עד 2025," כך אמר מארק תומפסון, מנכ"ל החברה, בהצהרה שכללה את התוצאות הפיננסיות שלה ברבעון הרביעי של 2018.

יותר מ-3.3 מיליון איש משלמים על מוצריה הדיגיטליים של החברה, כולל אפליקציות החדשות, האוכל והתשבצים, עלייה של 27% לעומת 2017. המספר הכולל של מנויים משלמים למהדורות הדיגיטליות והמודפסות של הניו יורק טיימס הוא 4.3 מיליון. ההכנסות ממנויים מקוונים גדלו ב-18% 18% ועומדות על 400 מיליון דולר ב-2018, בעוד ההכנסה מהפרסום הדיגיטלי עלתה ב-8.6% ועומדת על 259 מיליון דולר.

בשלושת החודשים האחרונים של השנה, הואטה צמיחת המכירות של מנויים דיגיטליים ב-9% והרווח מהם עמד על 105 מיליון דולר. ההאטה נבעה בחלקה ממאמצי השיווק למשוך יותר קוראים בתשלום. הטיימס הציע הנחות למנויים חדשים לגרסתו המקוונת, שמושכת יותר קוראים בעלי הכנסה נמוכה יחסית, כאשר במשך הזמן היא מצפה מהם להפוך למנויים מלאים.

עם זאת, נוספו לטיימס 265,000 מנויים חדשים ברבעון הרביעי, העלייה הגדולה ביותר מאז מה שמכונה "קפיצת-טראמפ" שאירעה אחרי בחירות 2016. כ-172,000 מהמנויים האלה חתמו בהמשך על מוצר החדשות העיקרי של הטיימס, בעוד השאר נמשכו ע"י מוצרים דיגיטליים בלבד, כמו תכני התשבצים והבישול.

החברה עברה אבן דרך נוספת מבחינת הכנסות: הפרסום הדיגיטלי עקף בפעם הראשונה את הפרסום בדפוס, לאחר שעלה ב-23% ל-103 מיליון דולר ברבעון הרביעי. הפרסום בדפוס ירד ב-10%, ל-88 מיליון דולר. העלייה בהכנסות תאפשר כעת לחברה להשקיע יותר בתפעול חדרי החדשות שלה.

"המשיכה שלנו בשביל הקוראים – ובשביל המפרסמים הגדולים בעולם – תלויה יותר מהכל באיכות העיתונות שלנו," כך אמר תומפסון. "זו הסיבה שהגדלנו, ולא קיצצנו, את השקעתנו בחדר החדשות ומחלקות הדעה שלנו. אנחנו רוצים להאיץ עוד יותר את הצמיחה הדיגיטלית שלנו, כך שב-2019, נוכל להפנות עוד השקעה טרייה לעיתונות, לשיפור המוצר שלנו ולשיווק."

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות