אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בכירים לשעבר בטויס אר אס מחזירים את הרשת לפעולה בשם Tru Kids

בכירים לשעבר בטויס אר אס מחזירים את הרשת לפעולה בשם Tru Kids

החברה החדשה שנשיאה הוא ריצ'רד בארי, לשעבר סמנכ"ל השיווק של טויס אר אס, בודקת דרכי פעולה שונות, כולל חנויות יחידניות, חנויות פופ-אפ, או שותפויות. לדבריו, Tru Kids לא פוסלת שת"פ עם אמזון

12.02.2019, 13:15 | מערכת כלכליסט

מספר בכירים לשעבר בטויס אר אס (Toys R Us) מנסים להחזיר את קמעונאית הצעצועים הענקית לחיים. החברה נסגרה לפני כשנה בשנה אחרי שלא הצליחה לחמוק מפשיטת רגל, לאחר עונת חגים גרועה במיוחד ב-2017.

קראו עוד בכלכליסט

נושיה, שכללו את Solus Alternative Asset Manager וחברת ההשקעות Angelo Gordon, תפסו שליטה על הקניין הרוחני של החברה, שכולל את המותגים טויס אר אס, Babies R Us, ו-Geoffrey.

לפני כשלושה שבועות החלו מספר בכירים לשעבר בטויס אר אס החלו להפעיל חברה שנקראת Tru Kids שמנהלת את המותגים האלה, כך אמר נשיא החברה החדשה וסמנכ"ל השיווק לשעבר של טויס אר אס, ריצ'רד בארי.

משרדיה של Tru Kids ממוקמים בפרסיפני, ניו ג'רזי, נסיעה של 20 דקות מהמטה לשעבר של טויס אר אס בעיר וויין.

חנות טויס אר אס שהיתה בטיימס סקוור ניו יורק (ארכיון), צילום: אי פי איי חנות טויס אר אס שהיתה בטיימס סקוור ניו יורק (ארכיון) | צילום: אי פי איי חנות טויס אר אס שהיתה בטיימס סקוור ניו יורק (ארכיון), צילום: אי פי איי

לדברי בארי, בחברה החדשה עובדים מספר אנשים שעבדו קודם לכן בטויס אר אס ובייביז אר אס, אך Tru Kids תעסיק פחות עובדים מקודמתה. סגן הנשיא שלה יהיה יהודה שמידמן, המנכ"ל לשעבר של Sequential Brands, חברת רישוי המותגים שמנהלת מותגים כמו Martha Stewart Living וה-Jessica Simpson Collection. בארי הדגיש כי התוכנית העסקית המלאה של Tru Kids עדיין  בשלבי תכנון.

החברה החדשה בודקת דרכי פעולה שונות, כולל חנויות יחידניות, חנויות פופ-אפ, או שותפויות כמו זו של Solus ו-Angelo Gordon שניסו בעבר להפעיל עם Kroger. כשנשאל האם Tru Kids תשתף פעולה עם אמזון השיב בארי: "אנחנו לא פוסלים כרגע שום אפשרות".

החברה החדשה תתמקד בשיפור שמה של טויס אר אס בארה"ב. "ארה"ב היא שוק הצעצועים הגדול בעולם. זה המקום בו העסק החל לפעול", אמר בארי.

מבחינה גלובלית, המותג ממשיך להתקיים ב-900 חנויות, שהפיקו יותר מ-3 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות ב-2018.

בארי הוסיף כי החברה החדשה תנסה להימנע מליפול במקומות בה נפלה קודמתה. בשונה מטויס אר אס, שזכתה לביקורת על כך שלא השקיעה בחנויותיה ובאסטרטגיה דיגיטלית, Tru Kids תשים דגש על טכנולוגיה, חוויית הצרכן בחנויות ובשירות הלקוחות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות