אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ארטימדיה הישראלית נכנסת לשוק הפרסום באינטרנט בהודו צילום: סם יצחקוב

ארטימדיה הישראלית נכנסת לשוק הפרסום באינטרנט בהודו

החברה חתמה על עסקה עם ענקית תקשורת הודית. במסגרת שיתוף הפעולה תוקם רשת פרסום מותאמת לקהל היעד, שתתמחה בפרסום על גבי תכני טלוויזיה בשוק ההודי

17.02.2019, 19:29 | יעל ולצר

פלטפורמת הפרסום הישראלית ארטימדיה נכנסת להודו. הקבוצה חתמה על הסכם לשיתוף פעולה ראשון עם קבוצת התקשורת הבינלאומית "ארוס אינטרנשיונל", באמצעות הזרוע הטכנולוגית של הקבוצה. במסגרת שיתוף הפעולה תוקם רשת פרסום פרוגרמטית (פרסום מותאם לקהל היעד של התוכן המפורסם בזמן אמת) בהיקף גדול, שתתמחה בפרסום על גבי תכני טלוויזיה בשוק ההודי.

רשת הפרסום של ארטימדיה תפעל במתכונת מסחרית מול המפרסמים הבינלאומיים וההודים, ותתבסס על היכולות הטכנולוגיות של ארטימדיה, שפותחו בשנים האחרונות בישראל לבניית פרופיל מבוסס נתונים של צופי הטלוויזיה. היקף העסקה של ארטימדיה בהודו פותח הזדמנות למפרסמים בינלאומיים לקבל את הערך המוסף של שימוש במערכת אחת למספר מדינות שונות, וגם ישראל תוכל ליצור קשר כזה למול מדינות בעולם.

ד"ר עופר מילר מייסד ארטימידה, צילום: סם יצחקוב ד"ר עופר מילר מייסד ארטימידה | צילום: סם יצחקוב ד"ר עופר מילר מייסד ארטימידה, צילום: סם יצחקוב

השוק ההודי נחשב לשוק צומח, ומוגדר כעשירי בעולם במונחים של הוצאה על פרסום. שוק הפרסום בטלוויזיה בהודו ב-2018 הוערך ב-4.7 מיליארד דולר והפרסום בדיגיטל עמד על 1.8 מיליארד דולר.

ד"ר עופר מילר, מייסד ארטימדיה: "מהיום הראשון בו הוקמה ארטימדיה, מטרת העל שלנו היתה החזר תקציבי הפרסום ליצרני התוכן המקומיים, שסובלים מתחרות לא הוגנת מול גוגל ופייסבוק הענקיות. בתחילת הדרך הצהרתי כי הפעילות בשוק הישראלי היא ניסוי כלים לקראת הפיכת ארטימדיה לעולמית, והיום הזה הגיע. שיתוף הפעולה עם קבוצת Eros international ההודית, פותח עבורנו פתח מיידי לשיתופי פעולה נוספים בזירות שונות במרחב הבינלאומי".

לפני כשלוש שנים חתמה ארטימדיה עם "רשת", המפעילה את אתר reshet.tv ואת אפליקציית "רשת" על שיתוף פעולה במסגרתו כל מלאי הווידאו של אתר "רשת" ינוהל ויימכר אוטומטית באמצעות הפלטפורמה הפרוגרמטית של ארטימדיה. ההסכם איפשר למפרסמים ולמשרדי פרסום לרכוש צופים מפולחים בתוכניות "רשת" המשודרות באתר ובאפליקציה, תוך שימוש במידע כגון פרופיל דמוגרפי, תחומי עניין והרגלי גלישה.

ארטימדיה הוקמה לפני כשלוש שנים והתבססה כפלטפורמה פרוגרמטית ייעודית להגשת פרסום מטורגט ברוב אתרי התוכן והטלוויזיה הדיגיטלית של שני הערוצים הגדולים בטלויזיה הרב ערוצית. הפלטפורמה מכסה מעל 5 מיליון גולשים.

Eros international הינה קבוצת תקשורת בינלאומית הפועלת בכ-50 מדינות בעולם, וכיום נסחרת בבורסה בניו יורק בשווי העומד על כמיליארד דולר.

תגיות