אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המהלך הראשון של שאשא ביטון במשרד השיכון: מרכז פניות למחיר למשתכן צילום: יעל אורבך

המהלך הראשון של שאשא ביטון במשרד השיכון: מרכז פניות למחיר למשתכן

מענה קולי צפוי לשרת את זוכי מחיר למשתכן ולהקל עליהם בתהליך הזכייה והרכישה; ביטון: "נחזק את הליווי והמעטפת שניתנים לזוכי המחיר למשתכן עד לקבלת המפתח"

18.02.2019, 12:05 | דותן לוי

לאחר מספר סיורים בשטח שרת הבינוי והשיכון, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון (כולנו) יוזמת מהלך ראשון במסגרת תפקידה בממשלה.

קראו עוד בכלכליסט

השרה הנחתה לפעול להשקת מענה אנושי-פרטני בחיוג מקוצר אשר יסייע לפעול לשיפור השירות הניתן לזוגות הצעירים, במטרה להקל על זוכי התכנית ולספק להם, בין היתר, מידע על זכייתם ועל קצב התקדמות הפרויקט שבו זכו. המהלך הינו יוזמה של השרה מתוך רצון לקיים שקיפות מלאה מול הזוכים לכל אורך התהליך ועד לקבלת המפתח.

בסיור מחיר למשתכן: משה כחלון, יפעת שאשא ביטון ויזם הנדל"ן יקי רייסנר בסיור מחיר למשתכן: משה כחלון, יפעת שאשא ביטון ויזם הנדל"ן יקי רייסנר בסיור מחיר למשתכן: משה כחלון, יפעת שאשא ביטון ויזם הנדל"ן יקי רייסנר

כזכור, בתוכנית מחיר למשתכן זכו בשלוש השנים האחרונות כ-60 אלף משקי בית, ומהלך זה נועד להקל עליהם בתהליך הזכייה והרכישה של דירתם החדשה ומתוך רצון לפעול בשקיפות מלאה מול זוכי התכנית. המענה הקולי יתקבל בחיוג המספר החדש והמקוצר 5349*.

היום (ב') עדכן משרד השיכון את כל הזוכים על הקמת המוקד שאליו יוכלו להתקשר, להקיש את מספר ההגרלה שבה זכו, ולזכות למענה של מוקדן אנושי שיספק מענה ופרטים לגבי הסטטוס של הפרויקט בו זכו.

השרה שאשא-ביטון: "עם כניסתי לתפקיד הנחיתי את הגורמים הרלוונטיים במשרד לפעול בכל דרך במטרה לשפר את השירות לזוכים. המשרד בראשותי יעניק את הליווי הנדרש ואת השירות הראוי לזוגות הצעירים שזכו בדירה של 'מחיר למשתכן' ולכל אורך התהליך, משלב ההכרזה על זכייתם בהגרלה ועד לקבלת המפתחות. מעבר לכך שמדובר בפרויקט שמגשים להם את החלום לרכוש דירה במחיר שפוי והוגן, פרויקט 'מחיר למשתכן' הוא פרויקט דגל בעל חשיבות עליונה, שאותו מוביל שר האוצר כחלון, והשפעתו על שוק מחירי הדיור ניכרת. 'כולנו' תמשיך ללוות את הזוכים ותפעל למענם גם בעתיד."

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
מישהו תאכלס קיבל תשובה?
אין היתר. ואין תשובה למה? מפנים אותנו לקבלן שנתמודד מולו. בגרלה 501 ראש העין. בושה וחרפה. בעיקר הקימו... מוקד טלפוני. תשובות או מושג מדוע לא הוגש היתר כבר 14 חודש - אין לאף נציג במוקד הטלפוני. למה להקצות נציג טלפוני אם לא ביררתם בכלל מה מצב הפרויקט מול הקבלן והרשות המקומית??????
אין תשובה עניינית בטלפון. עבודה בעיניים.  |  19.02.19
15.
הגרלה 177
הכל טוב ויפה שהקימו מוקד אך זה לא עוזר במאומה לזוכים בהגרלה 177 כדי לקבל פרטים כלשהם על הנכס המוצע - גם כיום שנתיים!!!! לאחר ההגרלה!!!. אותם פרטים לאקוניים שהנושא בטיפול ותו לא!!!. לא מיקום לא פרטי הדירות והכיוונים ולא מחירים. כל הזמן בשנתיים האלו מבטחים להודיע , לרכז אותנו לפגישה ....אז אומרים... ובזה מלאכתם הסתיימה. מישהו בממשלה הזו צריך לקחת על עצמו לעשות סדר גם בהתנהלות הזו ולא לזלזל כך בזוכים!!!
הגרלה 177  |  19.02.19
לכל התגובות