פולקסווגן מציגה: מותג "לואו קוסט" עבור שוק הרכב הסיני
מדובר בדגם המוכר של החברה "ג'טה", שיותאם לשוק הסיני. הודות לחוק במדינה, לפיו יצרני הרכב המערביים מחוייבים להקים מפעלים בשיתוף יצרנים מקומיים, הפכה פולקסווגן למותג המערבי הנמכר בסין
פולקסווגן העולמית משיקה "תת מותג" המיועד לשיווק בסין בלבד - שיקרא "ג'טה", אותו דגם מוכר של פולקסווגן שיותאם לשוק המקומי.
קראו עוד בכלכליסט
בניגוד למדינות מערביות, בהן יצרני הרכב יכולים להקים מפעלים, בסין מחוייבים יצרני הרכב המערביים להקים מפעלים בשיתוף עם יצרנים סינים מקומיים. דווקא הודות לחוק זה, שזכה בשנים האחרונות למספר הקלות, הפכה פולקסווגן למותג המערבי הנמכר בסין, הודות לשיתוף פעולה עם יצרנים סינים כדוגמת FAW ודונגפנג. על פי נתונים רשמיים של פולקסווגן, בשנה שעברה נמסרו בסין 3.11 מיליון מכוניות (עלייה של מעל ל-2% ביחס לשנת 2017) מה שהופך את סין לצרכנית של מעל לחצי הקיבולת היצור של פולקסווגן.
כצפוי, פולקסווגן מצהירה כי המכוניות שייוצרו תחת המותג "ג'טה" ייועדו ללקוחות צעירים החיים בערים וישווקו באמצעות 200 סוכנים. בשלב ראשון, היצע הדגמים של ג'טה יכלול מכונית משפחתית ורכב כביש שטח שישווקו רק בסין.
תגובה אחת לכתיבת תגובה