אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סין ומציאות רבודה הזניקו את הכנסות לגו ב־4% צילום: בלומברג

סין ומציאות רבודה הזניקו את הכנסות לגו ב־4%

החברה פתחה 50 חנויות חדשות במעצמה. מכירות הסברו ומאטל בירידה

27.02.2019, 23:29 | שירות כלכליסט

חברת לגו שפרסמה היום את הד"וח השנתי עבור 2018 הציגה עלייה של 4% בהכנסותיה, שעמדו אשתקד על 5.55 מיליארד דולר. זאת, לעומת ירידה של 8% בהכנסות בין 2016 ל־2017.

תוצאות אלה הפכו את יצרנית לבני המשחק הדנית ליצרנית הצעצועים הגדולה בעולם, לפי מכירות. היא זקפה את הצמיחה בהכנסות לעלייה במכירות החברה בסין וברשתות אמריקאיות מוזלות. על כך דיווח "הוול סטריט ג'ורנל".

מפעל לגו בדנמרק, צילום: בלומברג מפעל לגו בדנמרק | צילום: בלומברג מפעל לגו בדנמרק, צילום: בלומברג

בתחילת השנה שעברה היו בסין רק 10 חנויות לגו, כעת עומד מספרן על 60. בחברה מתכננים לפתוח 80 נוספות עוד השנה.

כמו כן, הכנסות לגו טיפסו הודות ל־20 אלף חנויות קמעונאיות שנוספו השנה כמפיצות רשמיות. ביניהן חנויות רשת בתי הכלבו Kohl's, קמעונאית היצירה והאומנות מייקלס והרשת המוזלת דולר ג'נרל.

פרט לאנשי הלגו על שלל דמויותיהם ואבני משחק, לגו נהנתה גם ממכירות נאות של מוצרים המשלבים משחקים דיגיטליים, כמו אפליקציית מציאות רבודה (AR).

הצלחתה של לגו מגיעה על רקע פשיטת הרגל של טויס אר אס בשנה שעברה, שהייתה אחת המשווקות העיקריות שלה. מתחרותיה, הסברו ומאטל, דיווחו על ירידה בהכנסות עבור 2018 של 12% ו־7%, בהתאמה.

תגיות