אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חקירה נגד פנגו: מחייבת על שירותי הודעות גם ללא הסכמת הצרכן צילום: pango

חקירה נגד פנגו: מחייבת על שירותי הודעות גם ללא הסכמת הצרכן

לפי הרשות להגנת הצרכן, אפליקציית החניה גובה כברירת מחדל על שירות התזכורות פנגו סימפל שמתומחר ב-6.90 שקלים לחודש, למרות שייתכן שלא כל הצרכנים מעוניינים בכך. בנוסף, השירות מוחל אוטומטית על כל כלי הרכב שעל שם המנוי. מסתמן: הרשות תבקש להטיל על החברה קנס

07.03.2019, 13:00 | מירב קריסטל

ייתכן שאתם מקבלים תזכורות מפנגו ולא שמתם לב שיש לכך עלות חודשית: הרשות להגנת הצרכן נמצאת בימים אלה בשלבים אחרונים של חקירה נגד אפליקציית החניה פנגו. החומר מועבר לחקירה לצורך החלטה על הטלת עיצום כספי על החברה.

קראו עוד בכלכליסט

למשרדי הרשות הגיעו כמעט 100 תלונות נגד פנגו, בעניין שירותי פנגו סימפל. אלה שירותי תזכורות שניתנים כברירת מחדל לכל מי שמתחבר לאפליקציה בסלולר ועל הצרכן לסמן שאינו מעוניין בשירותים האלה. מי שלא שם לב - מחוייב מידי חודש ב-6.90 שקלים (המחיר עמד בעבר על 4.90 שקלים).

רועי אלבז, מנכ"ל פנגו, צילום: יח"צ רועי אלבז, מנכ"ל פנגו | צילום: יח"צ רועי אלבז, מנכ"ל פנגו, צילום: יח"צ

רוב המתלוננים לרשות טענו שלא שמו לב שהשירות מסומן. הם ביקשו להתחבר לשירות לפנגו ואוטומטית חייבו אותם על תזכורות שונות בנוגע לחניה שלהם. היו גם צרכנים שטענו שהם לא מעוניינים בשירות ובכל זאת חוייבו עליו.

תלונות נוספות התקבלו על כך שברגע שהשירות אושר, הוא אוטומטית מושת על כל כלי הרכב המשוייכים למנוי. הלקוחות טוענים שהחברה לא מראה להם את זה בעת ביצוע העסקה, למרות שזה מידע מהותי עבורה והלקוח מקבל את המידע רק בחשבונית אחרי שחוייב.

תגיות

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה