אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אפליקציית My Privacy: הפרטיות חוזרת לידי המשתמשים

קפצנו לבקר במשרדי חברת My Privacy, שמאפשרת לגולשים לקבל שליטה טובה יותר על התוכן המקוון שלהם - תמונות, אפליקציות, היסטוריית גלישה ועוד; מייסד החברה, היזם הסדרתי יואב דגני, הסביר כיצד

17.03.2019, 10:52 | מאור שלום סויסה

מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, פרסם החודש פוסט ובו הבטיח שהחברה תעניק תשומת לב גדולה יותר לפרטיות המשתמשים; מדובר בהצהרה חשובה מפי מי שהואשם ברשלנות לכאורה, שאיפשרה לקיימבריג' אנליטיקה לסייע למעורבות זרה בבחירות 2016 בארה"ב ולהטיית הכף לטובת דונלד טראמפ. חברה ישראלית, My Privacy, מנסה להחזיר את המושכות לידיים של המשתמשים בכל הנוגע לפרטיות במובייל.

קראו עוד בכלכליסט

החברה הוקמה ב-2012 ונקראה בזמנו My Permissions. פגשנו את המנכ"ל, יואב דגני, במשרדיה שנמצאים בחללים המשותפים של LABS עזריאלי שרונה תל אביב. דגני הוא יזם סדרתי ב-17 השנים האחרונות ומנטור פעיל שמסייע לסטארט-אפיסטים. "בעבר My Permissions סייעה לנהל הרשאות שהמשתמש נתן לאפליקציות צד שלישי דרך הרשתות החברתיות והראתה למשתמש במסודר במקום אחד לאיזה אפליקציה יש גישה למידע האישי שלך", סיפר. "היום My Privacy נותנת פתרון מקיף לכל ענייני הפרטיות בטלפון הסלולרי ובעיקר מנגישה את השירותים האלה למשתמש הממוצע".

יואב דגני, מנכ"ל החברה, צילום: טל שחר יואב דגני, מנכ"ל החברה | צילום: טל שחר יואב דגני, מנכ"ל החברה, צילום: טל שחר

האפליקציה, שזמינה אנדרואיד ול-iOS מציעה חבילת מוצרי פרטיות שכוללת שירות VPN, מנהל סיסמאות, כספת תמונות, נעילת אפליקציות, מנהל הרשאות ודפדפן פרטי.

"זו למעשה חבילה של מוצרי פרטיות שבחווית משתמש מאוד פשוטה עוזרת לגולש להבין מה קורה אצלו במכשיר מבחינת פרטיות". אמר דגני, והוסיף: "פרטיות זה לא שחור או לבן, זה 50 גוונים של אפור. לדוגמה, אני יכול להעלות תמונות לאינסטגרם אבל לשמור חלק בכלי שלנו שנקרא פוטו-וולט (כספת תמונות) ולשמור עליהן פרטיות".

My Privacy גייסה עד כה 4.2 מיליון דולר ממשקיעים כלול ונצ'רס, 2b Angels ומשקיעים פרטיים נוספים. היא פועלת על מודל חינמי בסיסי, כשתכונות מתקדמות מוצעות בגרסת פרימיום. "היום אני יכול לומר שאנחנו מתקיימים אך ורק מהכנסות. החלטתי אחרי מספר שנים שחאלס להיות סטארט-אפ, הגיע הזמן להיות עסק, ומתוך אג'נדה ברורה שהיוזר שמשלם מקבל את המוצר וידע שאנחנו לא משתפים פעולה עם מפרסמים", סיכם דגני.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות