אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תוקנה התקלה בפרטנר: הגלישה הסלולרית בדור 4 פועלת כרגיל צילום: אוראל כהן

תוקנה התקלה בפרטנר: הגלישה הסלולרית בדור 4 פועלת כרגיל

התקלה ברשת הארצית של החברה מנעה ממשתמשים רבים להוציא שיחות ולגלוש במובייל. היא נבעה מעומס בדור 4 שהשפיעה לסירוגין באיזורים שונים ברחבי הארץ

19.03.2019, 15:20 | שלומי דונר

לאחר תקלה שנמשכה כמה שעות: הגלישה הסלולרית בדור 4 של פרטנר עובדת כעת (ג') באופן מלא בכל האזורים. מהחברה מוסרים כי במידה שעדיין קיימת בעיה בגלישה מהנייד, יש לבצע כיבוי והדלקה של המכשיר.

קראו עוד בכלכליסט

קודם לכן היתה תקלה ארצית ברשת פרטנר שמנעה ממשתמשים רבים להוציא שיחות ולגלוש במובייל. התקלה נבעה מעומס בדור 4 שהשפיעה לסירוגין באיזורים שונים ברחבי הארץ. לחברה 2.7 מיליון לקוחות סלולר.

 

 , צילום: אוראל הכהן צילום: אוראל הכהן  , צילום: אוראל הכהן

קודם לכן היתה תקלה ארצית ברשת פרטנר מונעת ממשתמשים רבים להוציא שיחות ולגלוש במובייל. התקלה נבעה מעומס בדור 4 שהשפיעה לסירוגין באיזורים שונים ברחבי הארץ. פרטנר מסרו אז כי התקלה בטיפול ותפתר בקרוב. לחברה 2.7 מיליון לקוחות סלולר.

ההערכות היו שעשרות אלפי לקוחות נותקו בשל הליקוי. ואולם, במקרים רבים הועברו המשתמשים אוטומטית לרשתות דור 3, כך שלא חוו תקלה.

החברה התייחסה לתקלה בעמוד הפייסבוק שלה, וכתבה: "אנו מקבלים דיווחים על עומסים ברשת הדור ה-4 באזורים שונים בארץ, אשר מקשים לסירוגין על גלישה וביצוע שיחות. אנו פועלים לטיפול מהיר ומודים לכם על הסבלנות. במידה שאתם חווים בעיה בגלישה, מומלץ לבחור במכשיר הסמארטפון שימוש ברשת דור 3 (3G), או לעבור לגלישה על גבי רשת WiFi".

תגיות