אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סמנכ״לית התקשורת השיווקית של חברת Promo.com מספרת להייטקיסט איך זה באמת לעבוד בחברה

מיתוג מעסיק

סמנכ״לית התקשורת השיווקית של חברת Promo.com מספרת להייטקיסט איך זה באמת לעבוד בחברה

התחרות על עובדים מוכשרים בענף ההייטק גוברת. במסגרת סדרת הראיונות של ערוץ הייטקיסט עם מנהלים בארגונים, מצאנו כי עבור טאלנטים, חברות מוכנות לשלם והרבה. ראיון 70 מתוך 100 בסדרה; והפעם, הילה שיטרית נסים, סמנכ"ל תקשורת שיווקית בחברת Promo.com!

11.04.2019, 10:21 | בשיתוף מערכת הייטקיסט

1. הילה, מה מאפיין אתכם כארגון ואילו ערכים חרטתם על דגלכם?

יותר מהכל, כחברה שמסייעת לעסקים לייצר תוכן ויזואלי שיווקי, התכונה שהכי מאפיינת אותנו היא יצירתיות. קריאטיביות, בכל מיני צורות, מאוד מורגשת אצלנו במשרד. החברה מורכבת מאנשים שאוהבים לנגן, לשיר, ליצור, לשמוח ולראות סרטים יחד. בכניסה למשרד שלנו, מקבל את פני הנכנסים קיר עם תמונות ומגנטים מכל האירועים והחתונות של העובדים שלנו, לידו עומד פסנתר ויש גם לא מעט גיטרות מפוזרות בחללי העבודה.

כולנו בחברה אנשים שאוהבים לעזור אחד לשני, מאוד טובים ב-Welcoming של אנשים חדשים, והאווירה אצלנו היא פחות רשמית, ויותר חמה ומשפחתית. כשעובד חדש מגיע אלינו הוא מציג את עצמו באמצעות סרטון וידאו שהוא הכין בתוכנה של פרומו, ככה כולם מתנסים במוצר שלנו וגם על הדרך זה מאוד עוזר לשבור את הקרח.

עוד דבר שמאפיין אותנו כחברה הוא המיקוד בלקוחות שלנו. אנחנו עושים הכל כדי להקל עליהם ולתת להם את המוצר הכי יצירתי, ידידותי, ואפקטיבי שאפשר.

הערכים שמנחים אותנו הם פתיחות, פרואקטיביות (Getting Things Done), מצוינות, חיוביות, עבודת צוות ואכפתיות.

2. אלו עובדים ״ירגישו בבית״ ויצליחו בארגון שלכם?

עובדים שמחפשים סביבה ביתית, חופשית ולא מאוד רשמית. כאלה שרוצים להרגיש בנוח לחלוק רעיונות, ליזום דברים מאפס ולהוציא אותם לפועל, לקבל פידבק מאחרים ולעבוד בצוות. וכמו בסטארט-אפ - לכולם יש כמה תפקידים: אנחנו מעודדים מעורבות גם בתהליכים בין-צוותיים והתפתחות גם מחוץ להגדרת התפקיד שלך.

3. כיצד אתם עוזרים לעובדים להצליח בארגון ולפתח את הקריירה שלהם?

בתפיסה שלנו, כחברה, יש עלינו אחריות משותפת לסייע לכל עובד לממש את עצמו בגרסה הטובה ביותר שלו, בהתאם לכישוריו ושאיפותיו, והעובד מצידו צריך לעשות את המקסימום כדי שיחד ניצור את הגרסה הטובה ביותר של החברה ושל המוצר.

חשוב לנו שהעובדים אצלנו יחשבו בגדול, כך שביחד נתכנן את השלב הבא אליו הם רוצים להגיע, ובהתאם נתכנן את המסלול הנדרש. אנחנו מעודדים השתתפות בקורסים, כנסים ומיט-אפים, להעשרה אישית וצמיחה מקצועית. אנחנו משתדלים לתת במה לכל רצון או צורך ומאוד חשוב לנו שאנשים ירגישו מסופקים וייהנו ממה שהם עושים.

4. אילו אירועים / פעילויות החברה מקיימת לטובת העובדים?

בגדול אנחנו אוהבים לחגוג, ומאוד אוהבים מוזיקה. יש אצלנו אנשים עם מגוון רחב של כישרונות, ולכן אנחנו מעודדים שיעורי נגינה, סשנים של ג'מים, יוצאים יחד לסרטים, ואוהבים מאוד גם לרקוד.

המשפחות של העובדים גם הן חשובות לנו מאוד ואנחנו משתדלים להראות להם את זה כמה שיותר, באירועים ופינוקים לכל המשפחה.

כמעט כל העובדים אצלנו כולל המנכ"ל מנגנים על איזשהו כלי נגינה, או שרים ומופיעים בהרכבים בזמנם החופשי. ולכן ההטבה שבחרנו לתת לעובדים שלנו היא שיעורי נגינה חינם בשיתוף פעולה עם דראם בייס, בית הספר למוזיקה שנמצא סמוך למשרד שלנו. בנוסף יצרנו שת"פ גם עם מועדוני זאפה ועובדי החברה שלנו נהנים מהנחות למופעים שם.

בכל יום חמישי יש אצלנו Happy Hour עם נשנושים וגם תוכן מעניין. פעם בחודש אנחנו יורדים כולנו לבר השכונתי לשתות יחד או הולכים יחד לסרט (זה שנבחר על ידי הרוב…). אנחנו חוגגים ימי הולדת וימי שנה בחברה – עם סרטון ברכה פרומואי כמובן, ואוהבים לטייל יחד ולחגוג במסיבות חברה.

חברת Promo חברת Promo חברת Promo

5. מה החזון שלכם בכל הקשור לאנשים שעובדים בחברה?

היום אנחנו חברה קטנה שמונה קרוב ל-60 עובדים. אנחנו גאים בכך שאנחנו מכירים אחד את השני בצורה טובה, חברים גם מחוץ לשעות העבודה, ומצליחים לפנק כל עובד באופן אישי, כי אנחנו יודעים מה ישמח אותו.

החזון שלנו הוא להישאר חברה של אנשים שכיף להם ביחד, גם לאחר שנאייש את 30 המשרות הפנויות שיש לנו עכשיו, שנדע לעודד אחד את השני למצוינות ונזוז קדימה כמה שיותר מהר.

6. כיצד נראה יום עבודה בארגון?

מתחילים את היום עם ארוחת בוקר בריאה – יוגורט, גרנולה, פירות וירקות טריים, מגיעים שבעים לישיבות ספרינט יומיות, עוברים על הדאטה ועל כל מה שקרה בלילה בשירות לקוחות שלנו, מה עוד אפשר לשפר במוצר ואיך מקדמים את כל המוצרים והפיצ'רים החדשים. אחר כך, יושבים על באגים, מקדמים עוד פיצ'ר שנמצא בעבודה, עולים לשיחות עם ה-QA בהודו יחד עם הצוותים באוקראינה ובוורשה, יוצאים לצהריים, מנשנשים איזה תפוח או עוגייה עם הקפה, לקראת אחרי הצהריים יונתן לוקח גיטרה ומג'מג'ם, תמר מצטרפת על הפסנתר, רעות המגייסת יוצאת מהחדר בצעקות שעוד מועמדת חתמה על חוזה, בקיצור – שמח ורועש כמו בית של משפחה מרובת ילדים.

7. מה מאפיין את העובדים והמנהלים בארגון שלכם? אילו אנשים אתם מחפשים?

אנחנו מחפשים אנשים יצירתיים מכל התחומים, אכפתיים, שאוהבים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, חושבים בגדול אבל רואים גם את כל הפרטים הקטנים, אוהבים דאטה ואתגרים, ואם הם יודעים לנגן על משהו זה בכלל יתרון :) סתם לידע כללי, חסר לנו עוד בס בהרכב.

בואו להכיר אותנו לעומק ולהתעדכן במשרות הפתוחות שלנו באתר הקריירה שלנו בהייטקיסט.

הייטקיסט – פלטפורמת מיתוג המעסיק החדשה והיוקרתית לענף ההייטק בישראל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות