אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עוד כרטיס אשראי בדרך לארנק: מקס ומחסני השוק משיקים כרטיס מועדון צילום: עמית שעל, חיים הורנשטיין

עוד כרטיס אשראי בדרך לארנק: מקס ומחסני השוק משיקים כרטיס מועדון

מועדון הלקוחות של מחסני השוק מונה היום כ-300 אלף איש. הכרטיס המשותף יתחרה בכרטיסי האשראי של שופרסל וכאל וכרטיסים של ישראכרט

31.03.2019, 12:26 | רחלי בינדמן

האם חסר לציבור הישראלי עוד כרטיס אשראי בארנק? מקס פיננסים (max), שאך השלים את פרידתו מהבעלים הקודם לאומי קארד ועבר לידי קרן ורבורג פינקוס, הודיע היום (א') על השקת כרטיס אשראי חדש יחד עם רשת מחסני השוק.

קראו עוד בכלכליסט

הובלת המו"מ והחתימה על העסקה נעשתה על ידי אריאל אורזל מטעם max ועל ידי שאול ושלום נעמן מטעם רשת מחסני השוק.

מועדון הלקוחות של מחסני השוק מונה היום כ-300 אלף איש. ברשת מעריכים כי מועדון הלקוחות צפוי לצמוח משמעותית עם צירוף לקוחות חדשים, הודות להשלמת המיזוג עם רשת קו-אופ בשבוע שעבר, הממצב את הרשת כרשת החמישית בגודלה בישראל. מחסני השוק עתידה להרחיב משמעותית את הנוכחות שלה באזורים בהם לא הייתה פעילה בעבר, כדוגמת השרון, ירושלים והסביבה.

מנכ"ל לאומי קארד רון פאינרו, צילום: בני גמזו לטובה מנכ"ל לאומי קארד רון פאינרו | צילום: בני גמזו לטובה מנכ"ל לאומי קארד רון פאינרו, צילום: בני גמזו לטובה

כרטיס האשראי החדש יאפשר צבירה ומימוש נקודות בכל קניה ברשת. המצטרפים החדשים ייהנו מהטבת הצטרפות של עד 200 שקל לקניות ברשת. בשנה הראשונה הכרטיס יהיה פטור מתשלום דמי כרטיס ויעניק הטבות ומבצעים הן ללקוחות מחסני השוק והן ללקוחות קו-אופ. הכרטיס המשותף יתחרה בכרטיסי האשראי של שופרסל וכאל (שאותו איבדה לאומי קארד לפני שנה וחצי לכאל) וכרטיס האשראי של רשת יינות ביתן יחד עם ישראכרט ושל רמי לוי וישראכרט.

שלום נעמן, מנכ"ל מחסני השוק, צילום: חיים הורנשטיין שלום נעמן, מנכ"ל מחסני השוק | צילום: חיים הורנשטיין שלום נעמן, מנכ"ל מחסני השוק, צילום: חיים הורנשטיין

שלום נעמן, בעלים ומנכ"ל, רשת מחסני השוק: "אנו שמחים להשיק כרטיס אשראי חדש עם גוף מוביל כמו מקס, מתוך מטרה להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר. אנו צופים כי מהלך זה יוביל לגידול משמעותי במועדון הלקוחות ובהיקפי המכירות במהלך 2019".

רון פאינרו, מנכ"ל מקס: "אני שמח מאד שרשת מחסני השוק בחרה ב-max כשותפה אסטרטגית להשקת כרטיס האשראי של הרשת, המותאם למציאות היומיומית ולתחרות הגואה בענף הקמעונאות בארץ".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות