אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המשנה למנכ"ל חברת החשמל עשוי להתמודד על תפקיד מנכ"ל רכבת ישראל צילום: רכבת ישראל

המשנה למנכ"ל חברת החשמל עשוי להתמודד על תפקיד מנכ"ל רכבת ישראל

יצחק בלמס הוביל בלמס את אחד המהלכים הארגוניים של הרפורמה בחברת החשמל, זאת עם איחוד מחוזות הצפון ומחוז הצפון למחוז אחד, תוך כדי הוצאה מתוזמנת לגמלאות של כ-450 עובדי דור א'

03.04.2019, 15:45 | ליאור גוטמן

מעבר מחשמל למסילות? המשנה למנכ"ל חברת החשמל, יצחק בלמס, סומן כאחד המתמודדים האפשריים על תפקיד מנכ"ל רכבת ישראל. כך נודע ל"כלכליסט".

קראו עוד בכלכליסט

בלמס נחשב לאחד מוותיקי ההנהלה בחברת החשמל, ולפני כ-6 שנים מונה לסמנכ"ל ייצור ואנרגיה, ובשנת 2015 הוא מונה לסמנכ"ל לקוחות בעקבות פרישה של יאשה חאין שהיה מעורב בפרשות השחיתות סל סימנס. לאחרונה הוביל בלמס את אחד המהלכים הארגוניים של הרפורמה בחברת החשמל, זאת עם איחוד מחוזות הצפון ומחוז הצפון למחוז אחד, תוך כדי הוצאה מתוזמנת לגמלאות של כ-450 עובדי דור א'.

לא היה ניתן להשיג את תגובת בלמס.

רכבת ישראל, צילום: דוברות רכבת ישראל רכבת ישראל | צילום: דוברות רכבת ישראל רכבת ישראל, צילום: דוברות רכבת ישראל

רכבת ישראל פועלת זה כשבועיים ללא מנכ"ל קבוע, זאת בעקבות פרישתו של שחר איילון בסוף חודש מרץ. דירקטוריון הרכבת מינה למ"מ את סמנ"כל חטיבת המטענים, אורי שריר, אולם כפי שפורסם אתמול ב"כלכליסט"  רשות החברות פנתה לרכבת לבחון את המינוי תחת הטענה שקיים חשש ששריר לא עומד בתנאי הסף כפי שרשות החברות רואה אותן, גם אם המינוי שלו לתקופה מוגבלת.

חוץ מבלמס גם אבנר מימון סומן כמתמודד בולט לתפקיד. מימון כיהן עד נובמבר 2017 כמנכ"ל בתי הזיקוק בחיפה (בזן). דירקטוריון רכבת ישראל אמור להכריע בשבועות הקרובים מי יכנס לתפקיד.

תגיות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
ל מגיבה 8
ברור מתגובתך שאת לא מכירה דבר . חברת החשמל עוברת טלטלה כשהועד בעצם נקנה ע"י ההנהלה ומכר את העובדים. הועד קיבל תפקידי ניהול. כך שהוא לא קיים. בקשר לבלמס הוא משהו שונה לגמרי ממה שנהוג לחשוב. אחד כזה כאילו הגיע מהשוק הפרטי ממקומות בכירים. מהכרות עם יש משהו שיכול להזיז ברכבת זה איציק בלמס . מאחל לו בהצלחה
עצמאי  |  09.04.19
7.
מתי יביאו מומחה לרכבות מחו"ל, כי אין כל ידע בארץ ?
כל המדינה הזאת מושחתת, עקב שיטת הבחירות החולה שלה שאין שני לה בעולם. אין שום יידע בארץ בכבישים ורכבות, וגם בוגרי הטכניון עם יידע אפסי לא מתמנים לתפקיד מפתח, אלא כל מיני מקורבים למיניהם בשיטת שמור לי ואשמור לך. הציבור אדיש לסיבות ורק בוכה עקב טימטומו.
שחיתות  |  04.04.19
לכל התגובות