אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אימון מתקדם: ריצה קטנה בחו"ל צילום: אבי אוחיון

אימון מתקדם: ריצה קטנה בחו"ל

חופשה אינה סיבה לוותר על אימון, רצוי בבוקר. אפשר לארוז בתיק רצועות TRX, ואם אין בריכה במלון - לרוץ בפארק

09.04.2019, 08:46 | ארי תדהר
נסיעה לחופשה היא איום ברור על שמירת רצף האימונים. גם מסיבות פרקטיות, כמו קושי למצוא זמן ומקום להתאמן ואולי לא פחות בגלל העצלות שמתקשרת אצלנו אוטומטית לחופשה. אבל כידוע, הרצף חשוב, אז הנה כמה דרכים לשמור על שגרת האימונים, אפילו בצורה חלקית, גם בנסיעת עסקים.

קראו עוד בכלכליסט

כדאי להקפיד לבצע את האימון בשעות הבוקר, כי כאשר אנחנו בחו”ל היום שלנו עמוס בדברים חדשים ולכן מעייף יותר — ובסופו אנחנו עלולים למצוא את עצמנו נטולי אנרגיה ולוותר לעצמנו.

אולמרט בימיו כראש הממשלה רץ בהייד פארק בלונדון, 2006  צילום: אבי אוחיון, צילום: אבי אוחיון אולמרט בימיו כראש הממשלה רץ בהייד פארק בלונדון, 2006 צילום: אבי אוחיון | צילום: אבי אוחיון אולמרט בימיו כראש הממשלה רץ בהייד פארק בלונדון, 2006  צילום: אבי אוחיון, צילום: אבי אוחיון

רצוי לבחור מלון עם חדר כושר ו/או בריכה, בהתאם לסוג האימון שלנו, או למצוא מתקנים כאלה שאפשר להיכנס אליהם באופן חד פעמי. אין? תמיד אפשר לצאת לריצה בפארק. אפשרות אחרת היא להביא איתנו אביזרי כושר כמו גומיות או רצועות TRX ואפילו לבצע אימוני כוח כנגד משקל הגוף.

לקושי להתאמן בחופשה מתווספת בעיית התזונה. הנאות קולינריות הן חלק בלתי נפרד מהנסיעה, אבל כדאי להגביל כמויות. למשל, לא יותר מכוס אלכוהול אחת ביום, קינוח אחד ביום וכדומה. אפשר גם לקחת איתנו פירות ואגוזים ושקדים (לא קלויים), כדי שלא נגיע לרעב בלתי נשלט ונתנפל על שטויות.

בנסיעה לתקופה ארוכה יחסית, חשוב עוד יותר להקפיד לשמור על המשכיות באימונים, כי להפסקה ארוכה יש מחיר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות