אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טראפיק דיגיטלי: סיכום רבעון 1 2019

טראפיק דיגיטלי: סיכום רבעון 1 2019

הובלה בשלושת הפרמטרים החשובים מציבה את כלכליסט בפסגה שנה שלישית ברציפות, זאת כאשר בגזרת היוניקים נאבקים המתחרים על המקום השני הרחק מאחור

11.04.2019, 14:07 | שירות כלכליסט
כשלושה מיליון משתמשים עוברים בכל חודש בפלטפורמות הדיגיטל של כלכליסט, ככל הנראה סך המשתמשים הכולל מקרב העשירונים העליונים בישראל.

במצב הטראפיק הנוכחי מהווה כלכליסט דיגיטל פלטפורמת שיגור קמפיינים, כזו המאפשרת למותגים להגיע למקסימום חשיפה במינימום זמן בקרב קהל זה.

 

מקור: סימילארווב פרו עם גישה מלאה לגוגל אנליטיקס כלכליסט

כשהכול שקוף ומדיד קל לקבל החלטות כשהכול שקוף ומדיד קל לקבל החלטות כשהכול שקוף ומדיד קל לקבל החלטות

 

פלטפורמת הדיגיטל של כלכליסט מעניקה לחברת סימילארווב באופן רציף וקבוע גישה מלאה לנתוני גוגל אנליטיקס במטרה לייצר שקיפות עבור המפרסמים, כלכליסט הנה הפלטפורמה היחידה שמקפידה לעשות כך לאורך זמן ובניגוד למתחרים.

SimilarWeb מודד את תנועת הגולשים באתרי האינטרנט בכל העולם ומאפשר השוואה בין אתרים דומים ומתחרים, על פי קטגוריה או מדינה. בניתוח נתוני האתרים הכלכליים בישראל עולה כי אתר כלכליסט מוביל על פני מתחריו בכל תחומי הגלישה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות