אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טסלה מקשה על לקוחותיה לרכוש את הדגם החשמלי הזול ביותר שלה צילום: רויטרס

טסלה מקשה על לקוחותיה לרכוש את הדגם החשמלי הזול ביותר שלה

יצרנית הרכב החשמלי החלה לחייב לקוחות להתקין בכל כלי הרכב שלה מערכת סיוע לנהיגה אוטומטית, שמייקרת באלפי דולרים את מודל 3 הסטנדרטי שעולה "רק" 35 אלף דולר. בנוסף, היא מאפשרת לרכוש את המודל רק בחנויותיה ומקשה על הזמנות מקוונות שלו

12.04.2019, 21:10 | שירות כלכליסט

טסלה חשפה שינויים בתמחור ובמתווה הרכבים שלה, שבין השאר יקשו על הלקוחות לרכוש את המכונית הזולה ביותר שלה שעולה 35 אלף דולר. השינויים נועדו לתמרץ את הביקושים לאחר אכזבה ממספר המשלוחים שביצעה יצרנית המכוניות החשמליות ברבעון הראשון.

קראו עוד בכלכליסט

על פי הצהרה שפרסמה החברה באתר שלה ביום חמישי, בכל המכוניות תותקן כסטנדרט מערכת הסיוע במצב נהיגה אוטומטי (Autopilot driver-assistance). פירוש הדבר שהמחיר של מודל 3, שכולל טווח סוללה גבוה, יעלה ל-39,500 דולר, כולל מערכת הנהיגה האוטומטית, מ-37,500 דולר לפני כן.

מודל 3 של טסלה, צילום: יצרן מודל 3 של טסלה | צילום: יצרן מודל 3 של טסלה, צילום: יצרן

במקביל יהיה קשה יותר להזמין באינטרנט את מודל 3 הסטנדרטי שעולה 35 אלף דולר. זאת, מכיוון שאף על פי שרק בסוף השבוע הנוכחי מתחילים המשלוחים של דגם זה, הוא כבר הוסר מתפריט ההזמנות המקוון של טסלה, כך שרכישתו מחייבת הגעה פיזית לחנות. הסיבה לכך היא, ככל הנראה, הרצון של טסלה להשתמש במכונית הזו ברשת שיתופי נסיעות עתידית שהיא מתכוונת להשיק.

השינויים התכופים שמבצעת טסלה באסטרטגיית המכירות שלה מלחיצים את המשקיעים ומעוררים בלבול. כך למשל, מוקדם יותר השנה הודיעה החברה כי תסגור את כל החנויות הפיזיות שלה, אך 10 ימים בלבד לאחר מכן, נמסר כי בכל זאת יישארו כמה סניפים פתוחים.

"ההודעה הנוכחית מהווה ראיה נוספת לכך ש-2019 תהיה שנה לא קלה עבור טסלה", הגיב האנליסט ג'ין מונסטר מ- Loup Ventures. "בסופו של דבר הם ימצאו את הנוסחה הנכונה". 

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות