אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועידת ניו יורק

"לכולם יש מאגרי מידע, צריך לדעת להשתמש בהם"

אמיר אורעד, מנכ"ל חברת סייסנס, הדגיש את החשיבות שיש לניתוח הרגלים: "ווייז צופה עומסי תנועה עתידיים ויכולה להמליץ למשתמש לצאת מהמשרד מוקדם"

13.04.2019, 23:32 | עדי ברק

"חברה שלא תשכיל להשתמש במידע שברשותה באופן אידיאלי, תיעלם בעתיד הקרוב", קבע בוועידה אמיר אורעד מנכ"ל סייסנס (Sisense).

אורעד פירט: "אמזון רשמה פטנט על משלוח פריטים ללקוחות עוד לפני שהם מזמינים אותם - היא יודעת מתי אדם עשוי להזמין פריט מסוים ושולחת אותו לפני שההזמנה בוצעה באתר - עד כדי כך הטכנולוגיה שלה מדויקת". לדבריו, בכך היא משנה את תעשיית השילוח.

דוגמה נוספת שהוא סיפק: "בעבר, ווייז היתה סתם GPS. היום היא צופה את העתיד באמצעות המידע ויכולה לייעץ לצאת מהמשרד מוקדם יותר כי היא יודעת שיהיה עיכוב: תאונה או עומס אחר. בעתיד וויז תוכל לומר למשתמש: 'לך להתקלח עכשיו, אחרת תחמיץ את הפגישה'".

אורעד מפציר בכל חברה שמעוניינת לשרוד ולשגשג, לשכלל את אסטרטגיית השימוש במידע, בפרט לאור הצמיחה המהירה במאגרי הנתונים. "כולנו יושבים על מכרות מידע קיים. כדי כדי להתקדם, כל שעליכם לעשות הוא לדעת איך משתמשים בו בחוכמה", אמר.

אמיר אורעד, צילום: אוראל כהן אמיר אורעד | צילום: אוראל כהן אמיר אורעד, צילום: אוראל כהן

תגיות