אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טל זובלסקי: "לילד שצופה בפרסומת לצעצוע, לא אכפת אם מאטל ייצרה אותו" צילום: אוראל כהן

טל זובלסקי: "לילד שצופה בפרסומת לצעצוע, לא אכפת אם מאטל ייצרה אותו"

מייסד אקו שם דגש על החיבור לתחושות הלקוח כשמספרים לו סיפור. בוועידת "כלכליסט" בניו יורק אמר כי "אנו נותנים חופש לבחור מבין אינסוף סיפורים באופן אינטראקטיבי"

14.04.2019, 09:16 | עדי ברק

"כשמספרים לאנשים סיפור, משנים אותו תוך כדי תנועה בהתאם לתגובות שלהם. ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, הסיפורים שאנחנו מספרים אמנם מגיעים לקהל רחב יותר, אבל אנחנו לא יכולים לשנות אותם על פי התחושות שהסיפור שלנו מעורר בהם", אמר טל זובלסקי, מייסד־שותף של אקו (Eko), בוועידת Mind The Tech של "כלכליסט" בניו יורק. 

קראו עוד בכלכליסט

"מאז שאני זוכר את עצמי, השתמשתי במחשבים כדי ליצור אנימציה, לערוך סרטים ולהשתמש באפליקציות ‑ כדי לספר סיפורים בכל המדיות האפשריות", העיד על עצמו זובלסקי. "השלב הבא בסיפור סיפורים בעידן הדיגיטלי הוא השלב האינטראקטיבי.

על החידוש של אקו: אנחנו מעבירים סיפורים שונים לאנשים על פי ההעדפות שלהם בזמן אמת. בין אם דרך מחשב, בטלפון או בכל אמצעי אחר", צילום: אוראל כהן על החידוש של אקו: אנחנו מעבירים סיפורים שונים לאנשים על פי ההעדפות שלהם בזמן אמת. בין אם דרך מחשב, בטלפון או בכל אמצעי אחר" | צילום: אוראל כהן על החידוש של אקו: אנחנו מעבירים סיפורים שונים לאנשים על פי ההעדפות שלהם בזמן אמת. בין אם דרך מחשב, בטלפון או בכל אמצעי אחר", צילום: אוראל כהן

"הוידיאו הוא פלטפורמה שנותרה די דומה בעשורים האחרונים. הסיפור שמסופר לך בווידיאו מסופר באותה הדרך לכל מי שיצפה בווידיאו הזה יחד איתך", הסביר זובלסקי. "זה מה שאקו באים לחדש. אנחנו מעבירים סיפורים שונים לאנשים על פי ההעדפות שלהם בזמן אמת, בין שבמחשב ובין שבטלפון או בכל אמצעי אחר".

"פיתחנו את הפלטפורמה באמצעותה אנחנו מעניקים את החוויה הזאת עם כל מיני שותפות. הבולטת שבהן היא וולמארט. וולמארט מחוברת מאוד לחזון הזה ולאופן שבו פרסום ובידור משנים את הדרך בה אנחנו קונים", אמר.

"ביחד עם וולמארט אנחנו בונים ספרייה גדולה של המדיום החדש הזה ויוצרים טווח רחב של חוויות". כך, למשל, הציג זובלסקי פרסומות בהן הלקוח יכול לבחור איך יתקדמו ומה יהיה בסופן. למעשה, יש כמה תרחישים מצולמים והלקוח יכול לבחור במה לצפות. כמו כן זובלסקי הציג פרסומת בה אפשר לבחור מאיזו נקודת מבט הצופה יצפה בה, מבין המצולמים בפרסומת. "אנחנו נותנים להם את החופש והגמישות לבחור מבין אינסוף סיפורים באופן אינטראקטיבי", ציין.

"לילד שצופה בפרסומת לצעצוע, לא אכפת אם מאטל ייצרה אותו או הסברו. מה שאכפת לו זה שהפרסומות מדברת אליו, והוא יבקש מהוריו שירכשו לו את אותו הצעצוע", הסביר זובלסקי. "את האינטראקטיביות הזו אפשר לעשות על טווח רחב של תכנים, צריך רק להיות יצירתיים. זו ממש תעשייה חדשה, עסק חדש שהתפרץ לחיינו", סיכם.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות