אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הרכבת חזרה להפעיל את הקו לירושלים, בינתיים במתכונת חלקית צילום: דוברות רכבת ישראל

הרכבת חזרה להפעיל את הקו לירושלים, בינתיים במתכונת חלקית

ברכבת השתלטו על התקלה אך מעדכנים כי הקו יעבוד בתדירות של רכבת אחת לשעה במקום שתיים. חילופי ההאשמות בין ההנהלה לוועד ממשיכים

15.04.2019, 18:19 | ליאור גוטמן

ברכבת ישראל הצליחו להתגבר בשעה האחרונה על התקלה שפקדה את הקו לירושלים, זאת שגרמה להשבתתו משעות הבוקר. לטענת החברה הקו יחזור לפעילות אולם במתכונת חלקית ובתדירות של רכבת אחת לשעה במקום שתי רכבות לשעה לכל כיוון.

קראו עוד בכלכליסט

ברכבת טוענים שבדיקה ראשונית של התקלה מהבוקר מעלה שאחד הקטרים פגע באחד ממרכיבי החישמול על המסילה והשבית את פעילות הקו, כאשר לרשות הנוסעים הועמדו היסעים בין נתב"ג לירושלים.

אז מדוע הפעלת הקו לא חודשה במלואה? ברכבת שוב מפילים את התיק על ועד עובדי הרכבת ואומרים ש"בשל סירוב ועד העובדים בראשות אדרעי לאפשר קליטתם והפעלתם של שבעה קטרים אשר הגיעו ארצה, ונמצאים בשלבי קליטה או טיפולים שונים, לא ניתן בשלב זה להפעיל את הקו בתדירות מלאה, עד לשחרור הקטרים, ולאחר תהליך בדיקה של חטיבת הנייד"

רכבת ישראל, צילום: דוברות רכבת ישראל רכבת ישראל | צילום: דוברות רכבת ישראל רכבת ישראל, צילום: דוברות רכבת ישראל

הנהלת הרכבת העבירה לאחרונה מסר שבמקרה של תקלה נוספת, "תיאלץ הנהלת הרכבת לעצור לגמרי את התנועה, עד להודעה חדשה". מנגד, בוועד טוענים שבניגוד מוחלט להודעת ההנהלה ועד העובדים לא נוקט בשום צעד ארגוני שפוגע בתנועת הרכבת בקו לירושלים. "הנהלת הרכבת שוב מפיצה פייק ניוז. במקום לקחת אחריות על המחדלים שלה כולל על התקלה החמורה שהתרחשה הבוקר, שוב היא מטילה את הרפש ואת המחדלים שלה על העובדים ועל הוועד.

"ככלל, ועד העובדים לא נוקט בצעד ארגוני כלשהו שפוגע בנוסעים וגם היום, לאחר שהובהר כי יש תקלה, שוחרר כל מה שהיה דרוש כדי להפעיל את הקו ואת הרכבות כסדרן. ועד העובדים יפעל לטובת הנוסעים בכל עת כפי שהוא עושה תמיד", לשון התגובה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות