תקלה חמורה במערכות סיילספורס השביתה יישומי ענן בארץ ובעולם
החברה, מהגדולות בתחום שירותי ניהול הלקוחות לארגונים, הודתה בתקלה וחסמה גישה של לקוחות למידע שלהם. זאת, בשל ליקוי שמאפשר גניבת מידע ומסכן משתמשים. התקלה זוהתה עוד ביום ו' האחרון, והחברה עומלת על תיקונה
קראו עוד בכלכליסט
על פי הודעת סיילספורס, השירות העיקרי שנפגע הוא Salesforce Pardot, כלי CRM מוכוון שיווק ללקוחות עסקיים. עם זאת החברה העדיפה לחסום את הגישה לכל השירותים שלה כאמצעי זהירות נוסף. התוצאה היא קשיי גישה גם ללקוחות שירותי השיווק בענן שלה. ברשתות החברתיות התקלה עוררה דיונים רבים והחברה ספגה טענות נרחבות על חוסר יכולתה לפתור את התקלה במהירות. עובדים דיווחו שהם נשלחו לביתם לאחר שלא היו יכולים לקבל גישה לממשקי העבודה שלהם.
תגובת סיילספורס:
"השבנו לכל הארגונים שהושפעו מבעיית ההרשאות את הגישה לניהול המערכת וכן הכנו קובץ הנחיות עבור מנהלי מערכות שייתכן ויצטרכו הכוונה איך לבצע שחזור ידני של הרשאות משתמשים. עדכנו את הקובץ בהנחיות עבור מנהלי Field Service Lightning. ניתן למצוא את המידע בדף 'תרחישים מוכרים' בכתובת זו. במקביל, אנו עובדים על תיקון אוטומטי שיאפשר לנו לשחזר את הרשאות המשתמשים לכפי שהיו לפני האירוע".
תגובה אחת לכתיבת תגובה