אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פראדה מצטרפת למגמה: לא תשתמש יותר בפרווה צילום: גטי אימג'ס

פראדה מצטרפת למגמה: לא תשתמש יותר בפרווה

יו"ר ה-FFA, הההתאחדות נגד שימוש בפרווה, הודיע כי קבוצת היוקרה וכל מותגיה בינהם מיו מיו וקאר שו, מצטרפת לרשימת מותגים "המתאימים עצמם לגישות הצרכנים המשתנות כלפי ניצול בעלי חיים"

23.05.2019, 12:35 | שירות כלכליסט

ג'ו ווינדינג, יושב הראש של ההתאחדות נגד שימוש בפרווה (Fur Free Alliance – FFA), הודיע שקבוצת פראדה וכל מותגיה "הצטרפו לרשימה המתארכת של מותגים שאינם משתמשים בפרווה, המתאימים עצמם לגישות הצרכנים המשתנות כלפי ניצול בעלי חיים".

קראו עוד בכלכליסט

ה-FFA היא קואליציה של יותר מ-50 ארגוני הגנה על בעלי חיים. פרוות בעלי חיים לא תשמש יותר בדגמים ובמוצרים חדשים, אך פריטים המכילים פרווה שיוצרו עד היום ימשיכו להימכר.

מעיל של פראדה. הקבוצה לא תשתמש יותר בפרווה, צילום: גטי אימג מעיל של פראדה. הקבוצה לא תשתמש יותר בפרווה | צילום: גטי אימג'ס מעיל של פראדה. הקבוצה לא תשתמש יותר בפרווה, צילום: גטי אימג

"ההתמקדות בחומרים חדשניים תאפשר לחברה לחקור מחוזות חדשים של עיצוב, בעודה עומדת בדרישה למוצרים אתיים," כך אמרה ראש רשת האופנה, מיוצ'יה פראדה.

הצעד ייכנס לתוקפו כבר בקולקציית האביב-קיץ לנשים 2020, גם במותגים Miu Miu, Churche’s ו-Car Shoe. בשנה שעברה, יצרנית מוצרי היוקרה הבריטית בורברי הודיעה שהיא מפסיקה להשתמש בפרוות בעלי חיים במוצריה, ושהיא מתחילה להוציא מהמחזור מוצרי פרווה קיימים, בעוד מותג היוקרה גוצ'י הפסיק להשתמש בפרווה כבר בקולקציית האביב-קיץ 2018 שלו.

מתנגדים לשימוש בפרווה הגבירו את דרישתם מפראדה להפסיק להשתמש בפרווה בשנה שעברה, אז - על פי ארגון ה-Humane Society - פראדה מכרה ז'קטים עשויים מפרוות שועלים וחורפנים.

הפריטים האלה כבר אינם מופיעים באתר של החברה, אשר עדיין מציע למכירה פריטים אחרים שמכילים פרווה. בריגיט אולה, מנהלת התכנון של ה-FFA, אמרה: "קבוצת פראדה הייתה אחת מהחברות שהפסיקה הכי מהר את השימוש בפרווה מרגע שהחל הדיאלוג החיובי איתנו, לפני מעט יותר משנה".

ייצור פרוות נאסר בבריטניה בשנת 2000, אבל עדיין חוקי למכור במדינה מספר סוגי פרווה אמיתית מיובאת. עם זאת, חברי פרלמנט בריטים קראו לאסור לחלוטין מכירת פרווה אמיתית.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות