אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פייפאל פותחת מרכז שירות לקוחות מקומי בישראל צילום: shutterstock

פייפאל פותחת מרכז שירות לקוחות מקומי בישראל

עד כה, ניתנו השירותים דרך חברה חיצונית שישבה בבולגריה; המעבר למרכז מקומי צפוי לייעל את השירות למשתמש הישראלי. בשלב ראשון, יגויסו עבורו 22 עובדים בתל אביב

30.05.2019, 15:05 | מאיר אורבך

ענקית התשלומים פייפאל הודיעה היום על כוונתה להקים מרכז שירות לקוחות חדש בישראל. החברה מתכוונת בשלב הראשון לגייס עבורו 22 עובדים בתל אביב.

קראו עוד בכלכליסט

המרכז יחליף את שירותי התמיכה שניתנו עד כה דרך חברה חיצונית בבולגריה. פתיחת מרכז שירות מקומי יוכל לאפשר לצוותת לעבוד בצורה יעילה יותר.

צוות עובדים בפייפאל, צילום: עדי קלר צוות עובדים בפייפאל | צילום: עדי קלר צוות עובדים בפייפאל, צילום: עדי קלר

פלטפורמת התשלומים הדיגיטליים הפתוחה של פייפאל מחזיקה כיום כ-254 מיליון בעלי חשבון פעילים. הרשת הגלובלית שלה זמינה ביותר מ-200 שווקים ומאפשרת לצרכנים ולסוחרים לקבל תשלומים ביותר מ-100 מטבעות, למשוך כספים לחשבון הבנק שלהם ב-56 מטבעות ולהחזיק ביתרות בחשבונות שלהם ב-25 מטבעות.

פרץ רגב, מנכ"ל פייפאל ישראל, אמר: "אנחנו בודקים באופן קבוע את הצוותים השונים בכל מרכז גדי שנוכל לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו, בהווה ובעתיד. המשימה שלנו בפייפאל היא פשוטה - הנגשה של שירותים פיננסיים עבור כולם. לצורך גיוס הצוות אנחנו מחפשים עובדים נלהבים מרקעים מגוונים שיסייעו לנו בהשגת מטרה זו".

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
יש משהו שאתם לא מבינים
כשמדובר במיקור חוץ האיכות נפגעת בנוסף ישנו עוד מוקד של פיי פאל שנמצא בברלין לא במיקור חוץ והם בעצם יכולים לתת שרות הרבה יותר טוב. לנציגים בבולגריה אין יכולת לתקשר עם מחלקות שנמצאות בגרמניה ובאירלנד מה שלנציגים של החברה יש. בקיצור הצעד הזה יוביל לשיפור משמעותי בשרות
משה  |  31.05.19
לכל התגובות