אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תאגיד הפרסום הגדול ביפן מחפש חברות סטארט־אפ ישראליות

תאגיד הפרסום הגדול ביפן מחפש חברות סטארט־אפ ישראליות

לכלכליסט נודע כי דנטסו היפני הקים חטיבה עסקית שתתמקד בקשר עם חברות מחקר ופיתוח בישראל. במסגרת זו נחתמה שותפות עם אופטימוב מתל אביב

03.06.2019, 08:32 | מאיר אורבך

תאגיד הפרסום היפני דנטסו (Dentsu), הגדול ביפן והחמישי בגודלו בעולם, מחפש סטארט־אפים בישראל כדי לבחון אפשרות להשקעה ושיתופי פעולה, כך נודע ל"כלכליסט".

בכיר מטעם התאגיד, טאקאמורי מאסאקזו, יבקר בארץ במהלך חודש יוני וייפגש עם חברות סטארט־אפ ויזמים בתחום השיווק והפרסום.

מייסד ומנכ"ל אופטימוב פיני יקואל. שיתוף הפעולה עם דנטסו פותח אפשרויות במזרח הרחוק מייסד ומנכ"ל אופטימוב פיני יקואל. שיתוף הפעולה עם דנטסו פותח אפשרויות במזרח הרחוק מייסד ומנכ"ל אופטימוב פיני יקואל. שיתוף הפעולה עם דנטסו פותח אפשרויות במזרח הרחוק

כדי לתמוך בפעילות התאגיד בישראל, טאקאמורי מאסאקזו הקים ומנהל חטיבה חדשה בדנטסו בשם "Solution Intelligence Center", שתפקידה להתמקד בעסקים עם ישראל, ולחזק את הגישה למערכת הישראלית ולגופי מחקר מובילים בארץ. בעת ביקורו הוא יהיה אורח של חברת ההייטק הישראלית אופטימוב שאיתה חתם על הסכם שותפות שיאפשר לדנטסו להשתמש בכלי שיווק אונליין שפיתחה אופטימוב. זאת לטובת קידום מותגים באסיה וכדי לסייע להם למקסם את שווי לקוחותיהם הקיימים.

שיתוף הפעולה בין דנטסו ואופטימוב מתרחש על רקע כניסת החברה הישראלית לפעילות באסיה. אופטימוב נמצאת בתהליך פתיחת משרדים בסינגפור כבסיס לפעילות במזרח הרחוק, והחלה ללוות מותגים אסייתיים ומערביים בשיווק בהודו, סינגפור ויפן. זאת בשיתוף פעולה עם שחקנים מקומיים באסיה וגם בערוצים ישירים.

כדי לתמוך בהיקף התרחבות פעילותה הגלובלית, אופטימוב מגייסת כ־60 עובדים בישראל בשנה הקרובה, זאת לאחר גיוס של 80 עובדים בשנה שחלפה. החברה, שאותה הקים פיני יקואל המשמש כמנכ"ל, מעסיקה כיום יותר מ־220 עובדים בניו יורק, לונדון, סינגפור ובמרכז הפיתוח שלה בתל אביב. דנטסו הוא תאגיד הפרסום הציבורי, הפועל ביותר מ־145 מדינות ומעסיק יותר מ־40 אלף עובדים. החברה כבר ביצעה בישראל רכישה לפני ארבע שנים של "אבגדה אינטרנט" - סוכנות שיווק דיגיטלי מבוסס תוצאות. לדנטסו ניסיון עשיר בפיתוח טכנולוגיות קיימות וייצור מהן של כלי פרסום חדשים. בעבר יצרה דנטסו שותפות רשמית עם פייסבוק כדי לעזור לפתח מודלים חדשים של מודעות פייסבוק ואסטרטגיות שיווק חדשות בגבולות הרשת החברתית.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות