אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אמזון רכשה חלק מפעילות סייזמק המחזיקה מרכז בישראל צילום: שאטרסטוק

אמזון רכשה חלק מפעילות סייזמק המחזיקה מרכז בישראל

ענקית המסחר המקוון רוכשת את פעילות הפרסום של סייזמק, שבמרכז הפיתוח שלה בישראל מועסקים למעלה מ-100 עובדים; מחיר העסקה לא נמסר, ואמזון לא פרסמה כל פרט באשר לעתיד עובדי החברה

02.06.2019, 21:29 | מאיר אורבך

ענקית המסחר המקוון אמזון רכשה את פעילות הפרסום של חברת סייזמק המחזיקה מרכז פיתוח בישראל ובו למעלה מ-100 עובדים. מחיר העסקה לא נמסר.

קראו עוד בכלכליסט

לפי הצהרת אמזון, היא רוכשת פעילויות בתחום הפרסום המקוון מסייזמק שנכנסה במרץ האחרון לפשיטת רגל. הפעילויות שנרכשו מחזקות את יכולתה של אמזון למקם מודעות פרסום ברשת.

 , צילום: בלומברג צילום: בלומברג  , צילום: בלומברג

סייזמק מבוססת על הפעילות של מדיה מיינד הישראלית שאותה רכשה ב-2011. סייזמק מספקת למפרסמים כלים לרכישת שטחי פרסום דיגיטליים, כלי אופטימיזציה ודאטה לצרכי מיקוד. החברה נכנסה לפשיטת רגל לאחר שלא הצליחה למצא פיתרון למינוף היתר שאליו נכנסה. המלווה העיקרי של החברה השתלט על חשבונות הבנק שלה, ובכך ניתק הגישה להון מהחברה. לכן בחרה החברה לבקש הגנה מפני נושים בארה"ב.

אמזון מסרה שהיא מתכוונת לעת עתה לשמור על הפעילות הנרכשת בנפרד ולא מסרה כל פרט לגבי עתיד עובדי החברה. עסקי הפרסום של אמזון עדיין שוליים ביחס לחברה אבל צומחים במהירות ובדו"חות הרבעוניים האחרונים שלה היא פרסמה שהן גדלו ב-34% ל-2.7 מיליארד דולר. כיום נתפסת אמזון כחברה היחידה שמסוגלת לאיים על הדומיננטיות של גוגל ופייסבוק בתחום הפרסום המקוון.

באפריל מכרה חברת סייזמק את פעילות הדאטה שלה ב-36 מיליון דולר. החברה היא גם הבעלים של peer39 הישראלית שמספקת כלי פרסום קונטקסטואלי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות