אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מתי חלים ימי הקניות הבינלאומיים, ואיך תוכלו לנצל אותם? צילום: שאטרסטוק

מתי חלים ימי הקניות הבינלאומיים, ואיך תוכלו לנצל אותם?

לצד בלאק פריידי ויום הרווקים הסיני ישנם עוד כמה וכמה ימי קניות ענקיים, שיוכלו לנפח את כיסיו של הסוחר המקוון החכם. כך תפיקו מהם את המקסימום בלי להסתבך

30.07.2019, 15:48 | שירות כלכליסט
מתי אנשים אוהבים לערוך קניות ברשת? כל הזמן; פורמט החנות המקוונת מאפשר למשתמש למצוא מוצרים חדשים, ספקים חדשים ומבצעים חדשים גם תוך כדי נסיעה באוטובוס או הליכה למכולת. ואולם, ישנם מועדים בהם החנויות מתפוצצות מגולשים: חגי ומועדי השופינג בארץ ובעולם.

כל הכתבות, הסרטים והטיפים בתחום אי-קומרס בערוץ "פורצים גבולות"

אלו הם הזמנים בהם מומלץ לשנות קצת את עיצוב אתר המכירה כך שיבליט מבצעים חגיגיים, אלו הזמנים בהם שווה להשיק קידום מכירות בפייסבוק ובמייל; הקהל מצפה לכך.

בלאק פריידיי (29.11). מסורתית, זהו יום הקניות הגדול ביותר בארה"ב, אך מושך קהלים גם באירופה וישראל. אפשר לנצל אותו דרך הצעת סחורות סטנדרטיות, ומי שמוכר סחורות ישראליות בטבען - למשל, יודאיקה, תשמישי קדושה ותמרוקים מים המלח - יוכל לחשוף את האמריקאים לתוצרתו מול פחות תחרות רלוונטית מספקי אלקטרוניקה והלבשה, למשל.  
חבילות של אמזון, צילום: שאטרסטוק חבילות של אמזון | צילום: שאטרסטוק חבילות של אמזון, צילום: שאטרסטוק

סייבר מאנדיי (2.12) חג קניות שהחל כרגסת בלאק פריידיי בו הדגש הוא על מוצרי אלקטרוניקה בידורית - טלוויזיות, סטריאו, מחשבים, קונסולות משחקים ועוד. ואולם, עם הזמן היטשטשו הגבולות ומדובר בעוד יום קניות כללי.

יום הרווקים הסיני (11.11). באירוע זה פושטים גולשים על אתרי מכירה בסין, שעם המחירים שלהם קשה להתחרות. ואולם, אפשר להשיק מבצע בנוסח שידגיש את היתרון המקומי - שירות ישראלי ואחריות מקומית.

הילולת קניות בבלאק פריידיי. ברשת מוכרים וקונים הרבה יותר, צילום: רויטרס הילולת קניות בבלאק פריידיי. ברשת מוכרים וקונים הרבה יותר | צילום: רויטרס הילולת קניות בבלאק פריידיי. ברשת מוכרים וקונים הרבה יותר, צילום: רויטרס

ראש השנה הסיני (5.2). חג קניות גדול, בו מושם דגש על מתנות משפחתיות ככלי בית, חפצי קישוט ובגדים. גם כאן יכולות חנויות ישראליות להתבלט, עם מוצרים בעלי אופי ישראלי.

יום פריים של אמזון (15.7). ענקית הסחר מקדמת הנחות נרחבות ביום זה ללקוחות שירות פריים שלה, אך גם סוחרים אחרים בפלטפורמה נוטים להציג מבצעים והנחות. אפשר להישען עליו גם אם אינכם פעילים בפריים: פשוט להשיק מבצע בגישת "הנחות גם בלי אמזון" כדי לפנות לציבור ששמע על פריים דיי, אך אינו מחובר לשירותי אמזון.

דיוואלי (27.10). זהו חג הודי חשוב, שהשבועות שלפניו מתאפיינים במבצעים גדולים שמגיעים לשיאם בערב החג. כל בעל חנות באנגלית יכול ליהנות מפירות החג הזה, ששיעורי הקניות בו עולים בהתמדה משנה לשנה.  

ואל תשכחו: לצד חגי הקניות הללו, יש לכל מדינה חגים משלה שכמעט תמיד כוללים קניית מתנות והחנות המקוונת היא הפיתרון הכי נוח שבנמצא. קחו בחשבון שכדי להשיג תוצאות אופטימליות, יהיה עליכם להציע לקהל בכל מדינה תוכן בשפת המקום ולהבין מה מהות כל חג ומועד כדי להימנע מאי-נעימויות. למשל כנראה שהייתם זועמים על אתר מכירה ששלח לכם דיוור שמקדם "מבצעים מיוחדים לתשעה באב" או "סייל ליום הזיכרון". זאת, בעוד יום הזיכרון האמריקאי הוא מועד לגיטימי לקניות ומבצעים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות