אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת תכני הספורט Minute Media גייסה 40 מיליון דולר

חברת תכני הספורט Minute Media גייסה 40 מיליון דולר

החברה מפעילה פלטפורמה פופולרית שמאפשרת לגולשים לפרסם תכנים מאירועי ספורט מנקודת מבטם האישית. בסבב, שמעלה את סך ההון של מינט ל-120 מיליון דולר, השתתפו בית ההשקעות המילטון ליין וקרן מאור ונצ'רס

12.06.2019, 16:00 | הגר רבט

חברת תכני הספורט Minute Media הודיעה היום (ד') על גיוס 40 מיליון דולר בסבב G. בסבב השתתפו שני משקיעים חדשים: בית ההשקעות האמריקאי Hamilton Lane ו-Maor Ventures, קרן אירופית-ישראלית להשקעות בחברות ישראליות בוגרות.

קראו עוד בכלכליסט

לצדם לקחו חלק המשקיעים הקיימים בחברה גולדמן סאקס, Investment Partners Vintage, Battery Ventures, קומרה קפיטל, ProSieben, Dawn Capital, ג'מיני ועוד. הגיוס הנוכחי מעלה את סך ההון שהושקע בחברה לכ-120 מיליון דולר.

אסף פלד, מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה, צילום: יחצ אסף פלד, מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה | צילום: יחצ אסף פלד, מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה, צילום: יחצ

אסף פלד, מנכ"ל מינט מדיה אמר לכלכליסט כי הסבב בוצע לטובת ביצוע רכישות נוספות, לאחר שהחברה ביצעה בשנה האחרונה שתי רכישות מוצלחות: בספטמבר שנה שעברה רכשה את Mental Floss - אתר תוכן אמריקאי העוסק בתרבות פופולרית שהתרחב עם הרכישה לתחומי הספורט; במרץ 2019 רכשה את פלטפורמת הספורט והבידור The Big Lead שהייתה בבעלות חברת המדיה גנט.

"יש היום הרבה אפשרויות מעניינות לרכישה בתחום הדיגיטל משום שהרבה פאבלישרס נמצאים בקשיים", הסביר פלד לכלכליסט, "יש לנו כמה חברות ספציפיות על הכוונת כשאנחנו מתמקדים כרגע ברכישות של חברות תוכן בלבד וממשיכים לפתח את כל הטכנולוגיה הדרושה לנו בתוך החברה. גם צוות המפתחים ייגדל בעקבות הגיוס".

מינט מדיה (במקור 90min), הוקמה בסוף 2011 על ידי פלד, גילי בימן ויובל לרום. החברה מאפשרת לאוהדי ספורט מרחבי העולם לייצר תכנים ייחודיים מנקודת מבטם האישית. כיום מחזיקה ומפעילה מינט מדיה חמישה מותגי מדיה המופעלים על ידי פלטפורמת הטכנולוגיה שלה, הכוללת 90min, DBLTAP, 12up ושני המותגים שנרכשו לאחרונה.

מהחברה נמסר כי יש לה יותר מ-140 מיליון משתמשים יחודיים בכל חודש ותכנים ב-12 שפות, והציגה צמיחה של 100% בהכנסות בשנה החולפת. מינט מדיה מעסיקה כיום 200 עובדים ומפעילה מרכז פיתוח בתל אביב. היא עובדת עם יותר מ-4,000 יצרני תוכן בעולם, שמייצרים כ-20,000 תכנים מקוריים בחודש. לחברה עשרות מותגים עולמיים שמפרסמים בפלטפורמות התוכן השונות שלה, ביניהם ורייזון, נייקי, אולפני וורנר, מאסטרקארד, פפסי ועוד. כמו כן, מאפשרת מינט מדיה לחברות מדיה אחרות להשתמש במוצרים שפיתחה ובתכנים שיוצרו באתרים השונים שבבעלותה. בין שיתופי הפעולה בתחום זה נכללות חברות בולטות בתחום כספורטס אילוסטרייטד, פרוסיבן, הוריזון מדיה, USA Today Sports ועוד.

תגיות