אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הרבלייף – היסטוריה ותרומה לקהילה צילום: הרבלייף

הרבלייף – היסטוריה ותרומה לקהילה

חברת הרבלייף המשווקת מגוון מוצרי דיאטה, תוספי תזונה ומוצרי טיפוח רבים, החלה את דרכה בשנת 1980, לאחר שיוסדה על ידי איש העסקים מארק היוז בארצות הברית

20.06.2019, 12:37 | בשיתוף הרבלייף
השאיפה להביא לשינוי משמעותי בתחום הבריאות הייתה ככל הנראה תוצאה של מותה של אמו, האם נפטרה בגיל צעיר - 36 כתוצאה מטיפול כושל בעודף משקל. מותה של אמו גרם למארק היוז (לפי דבריו) להחליט לסייע לאנשים להפחית ממשקלם, אך בניגוד למקרה של אמו – לעשות זאת באופן בטוח שלא יפגע בבריאותם.

הקמת חברת הרבלייף

כדי לקדם את מטרתו, החליט היוז לנסוע לסין וללמוד על רפואת הצמחים המסורתית. לימודיו סייעו לו להמשיך בחזונו על ידי כך שאיתר מומחים בתחום התזונה והרפואה, ובסופו של דבר גם להקים את חברת הרבלייף.

החברה שהוקמה (כפי שצוין) בשנת 1980, הביאה לעולם מגוון מוצרים בריאותיים שמטרתם להמריץ, לייעל ולסייע לאנשים להיות בריאים יותר. כמו כן, החלה החברה לשווק מוצרים שמטרתם לסייע לאנשים להפחית במשקל. כדי לשווק את המוצרים, כתב היוז תכנית עסקית שקבעה שמוצרי החברה יופצו על ידי מפיצים עצמאיים, תוכנית שהייתה מאד נדירה בשוק המסחר עד אותה תקופה. מגוון המוצרים שהחברה שיווקה גדל והתרחב והיום היא מספקת שירותים למיליוני לקוחות ממדינות שונות ברחבי העולם.

 

החזון של חברת הרבלייף

החזון של חברת הרבלייף היה ונותר מתחילת דרכה להביא לשינוי משמעותי בחייהם של לקוחותיה ולסייע להם להיות בריאים, לרדת במשקל, לשמור על משקל תקין ולשפר הישגים ספורטיביים. מוצרי החברה מיוצרים לאחר מחשבה ומחקרים מעמיקים. מגוון המוצרים הנרחב מאפשר לאנשים רבים למצוא את המוצרים שעונים על הצרכים שלהם – בין אם המטרה היא לשפר את תוצאות האימונים, להגדיל מסת שריר, להפחית מהמשקל בצורה בריאה ומבוקרת, לשמור על תחושת רעננות ולשפר את הריכוז ולהגיע אל מטרות אחרות.

כמו כן, שואפת חברת הרבלייף לסייע לילדים שנמצאים בסיכון ולמנוע מצב של תת תזונה ותזונה לקויה על ידי שיתוף פעולה עם ארגונים שונים. הקמתה של "קרן המשפחה של הרבלייף" בשנת 1994 הינה חלק בלתי נפרד מחזונה של החברה. מעבר למטרתה של הקרן למנוע תת תזונה, היא מבצעת פעולות נוספות שמטרתן לקדם את נושא הבריאות והספורט בקרב ילדים ושואפת ללמד אותם שכדי להצליח יש להתאמץ ולא לוותר על החלומות. נוסף על כך, שואפת חברת הרבלייף לסייע לאנשים לשפר את מצבם הכלכלי על ידי לקיחת חלק בחברה ועבודה כמפיצים עצמאיים. בצורה זו סבורה החברה שאנשים רבים שמתעניינים בספורט ותזונה יוכלו לעבוד בתחום מרתק ומרכזי בעידן המודרני.

 , צילום: הרבלייף צילום: הרבלייף  , צילום: הרבלייף

הרבלייף למען הקהילה

הרבלייף פועלת ב-90 מדינות ברחבי העולם כאשר המוצרים השונים משווקים על ידי מפיצים שעובדים באופן עצמאי. מכיוון שחזונה של חברת הרבלייף הוא לשפר את התזונה ברחבי העולם ולסייע לאנשים להרגיש טוב ולחיות חיים פעילים ואנרגטיים, הקימה החברה בין היתר את קרן המשפחה של הרבלייף.

על קרן המשפחה של הרבלייף

קרן המשפחה של הרבלייף הוקמה כבר בשנת 1994. את הקרן הקים מארק היוז, המייסד של החברה שחי בין השנים 1956-2000. מטרתה של קרן המשפחה של הרבלייף היא לשפר את החיים של ילדים שנמצאים בסיכון על ידי שיתוף פעולה עם ארגונים שמספקים תזונה בריאה עבור ילדים בסיכון. נוסף על פעילות זו, מסייעת הקרן פעמים רבות במקרים של אסונות טבע, בכל רחבי ארה"ב והעולם.

 

 

תכנית ושמה: "Casa Herbalife"

11 שנים לאחר הקמתה של קרן המשפחה של הרבלייף, הוצגה על ידה תכנית שנקראת: "Casa Herbalife" ומטרתה לספק ארוחות בריאות לילדים. התכנית היא פרי שיתופי פעולה בין חברת הרבלייף ובין מגוון ארגוני צדקה. היום פועלות יותר משבעים תכניות ב-6 יבשות. בקרן המשפחה של הרבלייף תומכים החברה עצמה, ידידי החברה, עובדי החברה והמפיצים העצמאיים. כמו כן, מסייעת הקרן לילדים בדרכים נוספות ובין היתר מארגנת ימי כיף בתקופת הקיץ, מארגנת חגיגות לכבוד חגים ומועדים, מארגנת חגיגות ימי הולדת ורוכשת תיקים לילדים שמתחילים את בית הספר.

תרומה אולימפית של חברת הרבלייף – בילוי ספורטיבי עם אילנה קרטיש

כחלק מן הפעילות של התוכנית הישראלית המקומית של חברת "הרבלייף", הגיעו רון פורת, מנכ"ל החברה בישראל, אילנה קרטיש המתאבקת האולימפית ובכירים מהחברה אל אגודת "יד ביד", ל"בית החם", בשנה שעברה, לצורך העברת פעילות מהנה ביותר. במהלך הפעילות הספורטיבית אותה העבירה אילנה קרטיש, למדו הילדים על סיפור חייה – מההתחלה ועד ליום בו היא הגיעה לאולימפיאדה. המסר של הסיפור הוא שיש לעבוד קשה כדי להצליח ושגם אם קשה – אסור לוותר. הילדים בילו עם אילנה, שיחקו יחד איתה במשחקי כדור, למדו קצת היאבקות, הצטלמו וקיבלו ממנה גביעים. מנכ"ל החברה רון פורת סיפר שהוא, אילנה והבכירים מאוד התרגשו מהפעילות ושהם מקווים לשוב למקום ולבלות עם הילדים עוד הרבה פעמים. כמו כן, הודה פורת לאגודת יד ביד על האפשרות לבלות עם הילדים ולשמח אותם.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות