יוטיוב חשפה מערכת מציאות מוגברת שתאפשר להתנסות במוצרי איפור שונים על בסיס שירות שיתוף הווידאו. יופי, אופנה וסטיילינג הם מתחומי העניין הפופולריים ביותר ביוטיוב, והחברה מנסה לקדם דרכם את פלטפורמת ה-AR של גוגל.
המערכת מכונה AR Beauty Try-On ומאפשרת לגולשים ולגולשות לנסות סוגי איפור בזמן אמת; הפלטפורמה יודעת להתאים את גוון העור ולספק טיפים ועצות של יוטיוברים אחרים על שימוש במוצרים האמורים. המותג הראשון שהצטרף למיזם הוא ענקית האיפור האמריקאית MAC.
את המערכת ניתן להפעיל דרך FameBit, פלטפורמת התוכן הממותג של יוטיוב. בהמשך, מעריכים בחברה היא תוכל לשמש מותגים אחרים בסוגים שונים של תוכן. בדיקה מוקדמת של הפלטפורמה בקרב משמתמשי אייפון מצאה שכ-30% מהנסיינים בילו יותר מ-80 שניות בלנסות ליפסטיק וירטואלי.
גוגל מעוניינת לשלב את הטכנולוגיה הזו בפלטפורמת הפרסום שלה ובעתיד אולי גם לייצר מודעות שמאפשרות להציע לגולש להתנסות בבגד, נעל או משקפיים ישר מתוך המודעה או הבאנר.
גוגל אינה הראשונה להציע פלטפורמת התנסות וירטואלית במוצר על בסיס מציאות מוגברת; לוריאל ופייסבוק משתפות פעולה משנה שעברה בפרויקט דומה; רשת טארגט מציעה גם היא מייקאפ וירטואלי במספר מוצרים ומותגים; וספורה מציעה את Virtual Artist שלה, עוד כלי מקביל.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה