אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ריקול מחשמל: היגואר החשמלית מוזמנת למוסך בישראל לתיקון הבלימה צילום: יצרן

ריקול מחשמל: היגואר החשמלית מוזמנת למוסך בישראל לתיקון הבלימה

זהו הריקול הראשון למכונית יוקרה חשמלית בישראל. היבואנית חברת המזרח, תזמן את בעלי יגואר I PACE החשמליות שיוצרו מ-2019 ואילך

25.06.2019, 11:40 | תומר הדר

ריקול ראשון למכונית יוקרה חשמלית בישראל: חברת המזרח, יבואנית יגואר תזמן את בעליהן של מכוניות היוקרה החשמליות של יגואר ה-I PACE לריקול הנוגע למערכת הבלימה.

קראו עוד בכלכליסט

לפי משרד התחבורה, מדובר בריקול למכוניות שיוצרו מינואר 2019 ואילך. ריקול זה הוכרז לפני מספר ימים גם בארה"ב, שם זומנו 3,083 מכוניות יגואר חשמליות שיוצרו גם הן השנה.

יגואר חשמלית I PACE, צילום: יצרן יגואר חשמלית I PACE | צילום: יצרן יגואר חשמלית I PACE, צילום: יצרן

על פי פרטי הריקול, מערכת הבלימה הרגנטיבית (כלומר המערכת האוגרת אנרגיה חשמלית במהלך תהליך הבלימה) עלולה לסבול מכשל פוטנציאלי הגורם לעיכוב בפעולת הבלימה - כלומר, במקרי קיצון הרכב עלול לא לעצור בזמן. הפתרון לריקול הוא עדכון תוכנה המתבצע במוסכי היבואנית.

במקביל, הודיעה אאודי העולמית על ריקול לדגמי האי טרון, האאודי החשמלית ששיווקה בישראל החל לאחרונה. הריקול בו מעורבת האיטרון נוגע לסכנת התלקחות של הרכב עקב בעיה פוטנציאלית במערכת הטעינה. ריקול ישראלי לאאודי טרם הוכרז.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
ל-1
לא יודע אם אתה אינטרסנט או סתם קורא תמים, שמקיא את החומר השקרי, אך כל מה שכתבת אינו נכון. הרכב החשמלי פולט פחות קרינה מרכב רגיל וזו עובדה. בנוסף, תגיד... אתה רציני? רמקולים חמורים יותר היו ברכבי בעירה-פנימית אתה נפתל לנושא, רק כי מדובר ברכב חשמלי. בקיצור, 99% שאתה ממומן ע״י אינטרנסט בתחום הרכב.
תומר  |  27.06.19
1.
סכנת נפשות מוות משריפה או תאונה. קרינה מסוכנת.
כדאי לבעלי רכב חשמלי אם עדיין הם בריאים לא להמשיך להחזיק הרכב. הם עלולים לקבל מחלות קשות מקרינה עכשיו נתגלה שיש חשש שהבלמים לא יעצרו את הרכב או שהוא ידחק. כל הסיפור שרכב חשמלי הוא רכב נקי מתפוצץ. צריך תחנות כח מזהמות בשביל הטעינה אז מה עשיתם. היום סולר ביצור החדש נקי יותר. גם בנזין.
אבי  |  25.06.19