אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כנס Travel&Tech

מקימת מלון הקפסולות WOM: "העיר היא הלובי שלנו"

ליהי גרסטנר: "האורח שלנו לא רוצה להיבלע במלון - הוא רוצה להתערבב באוכלוסייה. אין אף מסעדה במלון שיכולה להתחרות במיטב מסעדות תל אביב"

09.07.2019, 12:05 | תומר הדר

"האם מישהו היה רוצה לישון בקפסולה?" - כך שאלה ליהי גרסטנר, יזמית מלון הקפסולות WOM מבית בראון בכנס Travel&Tech של כלכליסט ובנק לאומי. לדברי גרסטנר - שמחיר לילה במלון הקפסולות שבראשו היא עומדת מתחיל ב 40 דולר לאדם בחדר זוגי - "במזרח מלונות קפסולות מושרשות בתרבות התיירות המקומית משנות השבעים, המונח קיים במזרח מעל 50 שנה ואין לי ספק שיצוצו עוד וריאציות. כיום כל תייר יכול להגיע לישראל ב-50 דולר אך המלון עולה לו 150 דולר".

קראו עוד בכלכליסט

לדבריה, "במקצועי אני אדריכלית ואני מבינה את הצורך בצמצום. כי אחרי הכול מדובר בנופש שמבוסס על חוויות. אני אישית חיפשתי מדי חודש מלון שיתאים לתקציב שלי ויהיה נוח וזמין ויעיל, בזבזתי כספים על חדרים מגניבים ומעוצבים, שבקושי ביליתי בהם. כל מלון רוצה להשאיר את הלקוח במלון כדי שיבזבז כסף - בבאר, בלובי - אך החדרים גדולים מדי, הלובי מוגזם, אנו זקוקים לשינוי כי המלונות עדיין לא מספיק זולים".

ליהי גרסטנר. הדגש הוא צמצום, צילום: עמית שעל ליהי גרסטנר. הדגש הוא צמצום | צילום: עמית שעל ליהי גרסטנר. הדגש הוא צמצום, צילום: עמית שעל

גרסטנר הוסיפה: "אנחנו יכולים ללמוד מחברות ענק שהבינו שצריך להיות יותר שיתופי, יותר נגיש, גם באונליין. ניתן ללמוד מהחברות האלה כיצד הן מסתכלות על הצרכן, במקום להסתכל על גיל או מצב כלכלי, יש להסתכל על רגשות, על ערכים. לכן לפני פחות משנה החלטתי על פתיחת מלון קפסולות. כיום הרשת היא שותפה שלנו ב-WOM, רשת מלונות פוד דיגיטליים ראשונה בישראל שמותאמת לצרכים של תייר אורבאני, דיגיטלי, ממוקד מטרה".

לדברי גרסטנר: "כיצד ניתן לדחוף את ענף התיירות לשיתוף, לדיגיטציה? זה מתחיל בצמצום, הנדל"ן יקר, הערים צפופות וצריך למקסם את הנדל"ן. כיצד ניתן לשתף חללים, לשתף שירותים, והכי חשוב, כיצד לצמצם עלויות תפעול באמצעות דיגיטליזציה. כמובן, אסור לוותר על החוויה, והעיר היא הלובי שלנו. האורח שלנו לא רוצה להיבלע במלון, הוא רוצה להתערבב באוכלוסייה. אין אף מסעדה במלון שיכולה להתחרות במיטב מסעדות תל אביב.

"השפה שלנו אינה עברית או אנגלית, היא דיגיטלית. כל השירותים שלנו כמו צ'ק אין הוא דרך אפליקציה. יש עדכונים של כל מה שקורה בעיר למשל, יש חיבור למארגני טיולים, יש שליטה מלאה בחדר מפתיחת הדלתות ועד המזגן. ובנוסף יש לנו מסר סביבתי של שקיפות, מיחזור, איכות סביבה. החזון שלנו הוא לאפשר לכל תייר להיות חלק מקהילה חדשה - כל תייר יכול לבוא לחוות את העיר במקסימום פרטיות ונוחות, והכול מותאם לצרכי התייר".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות