אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בארץ מקבל יותר פרויקטים שנשארים אצלו" צילום: צביקה טישלר

30 דקות או פחות

"מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בארץ מקבל יותר פרויקטים שנשארים אצלו"

אחרי מסלול קלאסי של שירות ביחידת תלפיות, סטארט-אפ ואקזיט, עמי לוטבק הגיע לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בארץ. עכשיו הוא מסביר איזה שינוי גדול עברה חברת הענק בשנים האחרונות

14.07.2019, 12:48 | שירות כלכליסט

עמי לוטבק עבר את המסלול הקלאסי של סיפור הצלחה ישראלי בתחום ההייטק. בוגר תלפיות ויחידת 81 היוקרתית שהקים עם שני חברים סטארט-אפ בשם אדאלום בתחום לוהט בעולם הסייבר, ואקזיט נוצץ של יותר מ-300 מיליון דולר למיקרוסופט.

אבל הרכישה הזו הפכה למעין השתלטות מבחוץ: לוטבק הפך לסמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO) של מרכז הפיתוח המקומי של מיקרוסופט ואסף רפפורט, השותף שלו מהסטארט-אפ אדאלום, הוא כיום מנכ"ל מרכז הפיתוח.

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

בשיחה בפודקאסט "30 דקות או פחות" מסביר לוטבק כי בניגוד לעבר, כשפיתוחים של המרכז המקומי גדלים הם כבר לא נודדים מעבר לים: "מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בארץ מקבל יותר פרויקטים שנשארים אצלו", הוא מספר. דיברנו גם על האתגרים של סטארט-אפ אחרי רכישה, על הפעילות של מיקרוסופט בארץ ובכלל ומה בעצם עושה סמנכ"ל טכנולוגיות שמרבית העובדים שלו מדווחים בכלל ליחידות עסקיות נפרדות במטה מיקרוסופט העולמי?

עמי לוטבק, צילום: צביקה טישלר עמי לוטבק | צילום: צביקה טישלר עמי לוטבק, צילום: צביקה טישלר

"מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בארץ מקבל יותר פרויקטים שנשארים אצלו"
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאן"מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בארץ מקבל יותר פרויקטים שנשארים אצלו"

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
ענן אז׳ור יעבוד עם אפל ווטש למשל כלים לוולמארט או חברות תעופה כנ״ל ענן של AWS של אמאזון וגוגל וIBM
עם אפל ווטש ואפשר ליצור ליצור לכך מאות אלפי אפלקציות ארגוניות למשל לחברות מוניות וStarBucks ומסעדות ואפילו לנהגי אוטובוסים למשל עם אז׳ור וAWS למשל הזמנת קפה ומאפה לשולחן. באפל ווטש. ולכל התעשיות. אפילו תעשיית המתכות העץ, והמכוניות למשל שאתה צריך לצבוע את המכונית בכחול למכוניות טסלה וGM. באפל ווטש. או שצריך להחליף משהו במכונית או שהיא לא תקנית על ידי עובד אחר בסירי. בקילר רעיון באפלקציות שעולות 5,000$ בשנה.
מנכ״ל אפל  |  25.07.19
לכל התגובות