אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המשקה האלכוהולי הראשון של קוקה קולה ישווק לראשונה ביפן צילום: איי אף פי

המשקה האלכוהולי הראשון של קוקה קולה ישווק לראשונה ביפן

לאחר פיילוט מוצלח שערכה החברה ביפן בשנה שעברה - החליטה לראשונה ב-133 שנות קיומה לשווק משקה אלכוהולי - מוגז בטעם לימון, שיהיה גרסה חדשה למשקה היפני chuhai - שלרוב מיוצר מערבוב מים מוגזים בטעמים עם אלכוהול מזוקק בשם shochu

24.07.2019, 16:43 | שירות כלכליסט
קוקה קולה מתכוונת להתחיל למכור ביפן משקה אלכוהולי מוגז בטעם לימון. ההחלטה לשווק את המשקה האלכוהולי הראשון של החברה ב-133 שנות קיומה, התקבלה לאחר תכנית פיילוט שהושקה במדינה בשנה שעברה והוכתרה כהצלחה.

קראו עוד בכלכליסט

החטיבה היפנית של ענקית המשקאות הודיעה השבוע כי היא מנהלת מגעים מול רשתות סופרמרקט וחנויות נוחות לגבי מכירת המשקה שישווק בפחית כבר בסתיו הקרוב.

המשקה של קוקה קולה הוא גרסה חדשה למשקה היפני שנקרא chuhai, שלרוב מיוצר מערבוב מים מוגזים בטעמים עם אלכוהול מזוקק בשם shochu.

החידוש הנוכחי מצטרף לחידוש נוסף שהגיע השנה מהחברה, כשלראשונה אחרי יותר מ-10 שנים ייצרה משקה בטעם חדש, קולה וניל-תפוז.

המשקה האלכוהולי של קוקה קולה בסופרמרקט, צילום: איי אף פי המשקה האלכוהולי של קוקה קולה בסופרמרקט | צילום: איי אף פי המשקה האלכוהולי של קוקה קולה בסופרמרקט, צילום: איי אף פי

קולה השיקה לראשונה את המשקה במאי השנה שעברה באי קיושו שבדרום יפן, בשלוש גרסאות שונות בהתאם לאחוזי האלכוהול: 3%, 5% ו-7%. בפברואר האחרון היא הוסיפה גרסה עם 9% אלכוהול. המשקאות, שנמכרים במחיר של 1.50 דולר לפחית בגודל 350 מ"ל, לא כוללים קולה.

שוק משקאות האלכוהול ביפן אמנם סובל מירידה במכירות במקביל להתכווצות האוכלוסייה, אך דווקא משקאות מסוג chuhai עם אחוזי אלכוהול גבוהים נהנים מעלייה בפופולאריות, על רקע העדפת הצרכנים משקאות עם פחות קלוריות ויותר אלכוהול. לשם השוואה, מכירות הבירה ביפן נמצאות בירידה כבר 15 שנה, זאת בעוד ששוק משקאות ה- chuhai הוכפל לאורך אותה תקופה.

המשקה האלכוהולי החדש ב-3 גרסאות עם אחוז אלכוהול שונה, צילום: איי אף פי המשקה האלכוהולי החדש ב-3 גרסאות עם אחוז אלכוהול שונה | צילום: איי אף פי המשקה האלכוהולי החדש ב-3 גרסאות עם אחוז אלכוהול שונה, צילום: איי אף פי

על אף ההצלחה, דובר של החברה הדגיש כי בשלב זה אין שום כוונה למכור את המשקה מחוץ ליפן. קולה הייתה אמנם הבעלים של יקב בין השנים 1977-1983, אך היא מעולם לא

מכרה ישירות משקה עם אלכוהול מאז הוקמה ב-1886 ועד להשקת המשקה ביפן בשנה שעברה. שכן עד כה, העדיפה החברה לחפש מקורות צמיחה על ידי התרחבות למשקאות תה, מיצים, מים מינרלים ומשקאות אנרגיה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות