אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
האתר קרס וסטימצקי תפצה לקוחות שלא הצליחו לרכוש מוצרים במבצע צילום: מיכאל קרמר

האתר קרס וסטימצקי תפצה לקוחות שלא הצליחו לרכוש מוצרים במבצע

אלפי לקוחות שניסו לרכוש אתמול מוצרים במבצע שערכה הרשת אתמול, לא הצליחו להשלים את קנייתם ובילו שעות מול המחשב. בשל כך הודיעה החברה כי תשלח להם קוד הטבה למימוש המבצע

25.07.2019, 12:02 | נורית קדוש

רשת הספרים סטימצקי מתחייבת כי תאפשר ללקוחות שלא הצליחו לרכוש מוצרים במבצע שערכה אתמול, לממש את המבצע. מסטימצקי נמסר, "לקוחות שנכנסו לאתר ולא הצליחו לבצע את ההזמנה - אנחנו נשלח להם קוד הטבה למימוש המבצע. לקוחות שחוו תקלות באתר ולא הצליחו לממש את המבצע - מוזמנים לפנות אלינו לשירות הלקוחות.

קראו עוד בכלכליסט

ברקע הדברים, מבצע לרגל חגיגות 4 שנים לפעילות אתר מכירות האון ליין שאיתו יצאה הרשת אתמול. דקות לפני השעה 20:00, הודיעה סטימצקי על "חגיגה ענקית של מבצעים באתר" למשך 4 שעות בלבד, אולם האתר קרס ולא ניתן היה לבצע הזמנות.

חנות סטימצקי, צילום: הדס אבטליון חנות סטימצקי | צילום: הדס אבטליון חנות סטימצקי, צילום: הדס אבטליון

בעקבות כך, הודיעה החברה כי התקלה בטיפול והאריכה את המבצע בשעתיים, אולם הדבר לא הועיל וגם בשעות אלו, כשהאתר חזר לפעול, לא ניתן היה לבצע הזמנה, בשל תקלות חוזרות ונשנות.

עם סיום המבצע ב-02:00 לפנות בוקר, נסגר האתר לקניות והחברה הודיעה על מבצע חדש ״שלא נראה כמותו", שיחל הערב בשמונה. זאת ככל הנראה בנסיון לפצות את הלקוחות על עוגמת הנפש שנגרמה להם.

הכשל של סטימצקי לא נבע רק מקריסת האתר, אלא מפער בין הבטחת המבצע למה שהוצע בפועל. החברה הצהירה בהודעותיה, כי "כל האתר ב-20 שקלים", אולם בפועל, הוציאה חלק ניכר מהמוצרים הנמכרים באתר מהמגוון והותירה בו משחקי קופסא בודדים ומגוון מצומצם יחסית של ספרים.

המגוון המצומצם של המוצרים, לצד קריסת האתר שנמשכה לאורך כל הערב, גרמה למאות לקוחות להשאיר לחברה תגובות נזעמות בדף הפייסבוק שלה. "אחרי כמעט 3 שעות באתר, וחוסר אפשרות להשלים את ההזמנה, אני הולכת לישון. חסכון של כמה עשרות שקלים עלה לאלפי אנשים בשעות מתסכלות מול המחשב. כמה חבל", כתבה אחת הלקוחות. רבים מהלקוחות טענו ובצדק כי מבצע מהסוג הזה מחייב היערכות שונה.

כך לדוגמא, המבצע הוגבל לרכישת 4 פריטים, אולם גם כשהאתר חזר לפעול, לא ניתן היה להשלים הזמנה של 4 פריטים, בטענה שהכמות חורגת מהמותר. כך גם כשהסל צומצם ל-3 פריטים. "עד שהצלחתי לבחור את הספרים לסל לקח נצח ועכשיו לא ניתן לבצע את התשלום, היות שהאתר קרס" כתבה לקוחה לחברה. "בלתי אפשרי להזמין או להוסיף ספר לסל. מנסה מהמחשב ומהסלולר כבר שעתיים. גם לא ניתן להתחבר לאתר עם שם משתמש וסיסמה. או שתהיו הוגנים ותאריכו את המבצע או שתקחו מספרי טלפון ותחזרו ללקוחות. להיות למעלה משעה וחצי על האתר תלויים בחסדי מפעילי האתר, זה לא הוגן", כתב לקוח אחר.

למרות ההבטחה למבצע נוסף הערב, לא מן הנמנע שהרשת תאלץ להתמודד עם תביעה ייצוגית בעקבות הארוע.

מסטימצקי נמסר: ״לאור כמות כניסות חריגה בגודלה, של מאות אלפי אנשים, האתר קרס. לא ציפינו למספר כל כך חסר תקדים של כניסות בזמן תחום של 4 שעות, ולכן השרתים נפלו, כפי שקרה באתרים גדולים בעולם במהלך מבצעים גדולים. לאט לאט הצלחנו להעלות את האתר חזרה, והארכנו את המבצע בשעתיים נוספות. המבצע היה הצלחה אדירה עם עשרות אלפי פריטים שנמכרו״.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות