אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זקוקה למייקאובר: ירידה של 14% במכירות אימפריית הקוסמטיקה של קיילי ג'נר צילום: גטי אימג'ס

זקוקה למייקאובר: ירידה של 14% במכירות אימפריית הקוסמטיקה של קיילי ג'נר

קיילי קוסמטיקס, חברת האיפור שהקימה כוכבת הריאליטי לפני שלוש שנים, חווה ירידה במכירות מזה חמישה חודשים. הסיבה: הלקוחות רוכשות את המוצרים פעם אחת ולא יותר. כך לפי דיווח בניו יורק פוסט

29.07.2019, 18:58 | שירות כלכליסט

קיילי קוסמטיקס, חברת האיפור שהקימה לפני שלוש שנים קיילי ג'נר, כוכבת הריאליטי ואחותה הצעירה של קים קרדשיאן, חווה ירידה במכירות, כך לפי דיווח בניו יורק פוסט.

קראו עוד בכלכליסט

על פי דו"ח שחיברה חברת המחקר רקוטן אינטליג'נס שעוקבת אחר מכירות מקוונות, בחמשת החודשים הראשונים של השנה נרשמה ירידה של 14% במכירות, לאחר שלקוחות רבים שניסו את המוצרים פעם אחת העדיפו לא לחזור.

קיילי ג קיילי ג'נר | צילום: גטי אימג'ס קיילי ג

לפי הדו"ח, המכירות טיפסו לשיא בנובמבר 2016 כמה חודשים לאחר השקת המוצר הראשון, אולם שנתיים לאחר מכן בנובמבר 2018, ההכנסות ירדו ב-62%.

לפי ההערכות, הירידה נובעת מכך שהחברה הפרטית לא מצליחה לייצר נאמנות בקרב הלקוחות. לראיה, 60% מהלקוחות ביצעו רכישה אחת בלבד של מוצרי המותג בין יוני 2016 ומאי 2019. יתרה מכך, מכירות המייקאפ ואיפור העיניים נפלו ב-8% ו-29%, בהתאמה בין מאי 2017 ומאי 2019, זאת בעוד שהתכשירים לשפתיים ירדו ב-2.3% בלבד.

קיילי קוסמטיקס - מותג הקוסמטיקה של קיילי ג קיילי קוסמטיקס - מותג הקוסמטיקה של קיילי ג'נר | צילום: גטי אימג'ס קיילי קוסמטיקס - מותג הקוסמטיקה של קיילי ג

"מותג קיילי ג'נר הוא בעל שווי גבוה, אבל לנאמנות של לקוחות יש חלק מהותי בשקלול השווי של המותג", הגיב ג'יימי מיני, סגן נשיא בכיר בראקוטן.

עם זאת, הדו"ח מתייחס למכירות מקוונות בלבד ולא למכירות בחנויות פיסיות, שהחלו להציע את המוצרים מאז נובמבר. יש לציין כי לפי מגזין פורבס, שווי החברה הוערך בשנה שעברה ב-900 מיליון דולר ובמגזין אף הכתירו את ג'נר למיליארדרית הצעירה ביותר שהרוויחה את הונה בעצמה.

החברה, שהושקה באוגוסט 2016 עם ערכות של ליפ גלוס, זכתה להצלחה מיידית והערכות הראשונות אזלו תוך פחות מ-60 שניות. גם המוצרים הבאים שהשיקה זכו להצלחה, והוצעו למכירה באיביי עבור 225 דולר, מחיר הגבוה כמעט פי 10 מהמחיר הקמעונאי שלהם.

אולם, לאחרונה החברה סופגת לא מעט ביקורות, בעיקר על שירות הלקוחות הגרוע שלה, שלא מאפשר להחזיר מוצרים או לקבל עבורם זיכוי, וכן איכות המוצרים עצמה זוכה לתלונות.

לעומת נתוני המכירות, החברה נהנית מצמיחה בעוקבים אחרי חשבון האינסטגרם שלה, שעלו ב-11% ל-25 מיליון דולר בששת החודשים האחרונים. עלייה שעשויה להשתקף בהמשך בעלייה מחודשת במכירות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
הסיבה פשוטה ביותר
היה פיק של קניות שמושפע בעיקר מהעוקבים המעריצים המוגזמים שלה שקונים באופן עיוור כי היא עושה לזה קידום אגרסיבי באינסטגרם וגם כי היא מפורסמת, היא אפילו מתייגת כאלו שקונים ממנה עם תגובות טובות. המוצרים הם ממש לא הסיבה, כחובבת איפור קניתי מס פעמים מהאתר שלה ותמיד התאכזבתי. מעולם לא חזרתי על אותה הקניה פשוט נתתי הזדמנות למוצרים חדשים. אבל לא רואה את עצמי רוכשת אצלה יותר. אודמי המאט הנוזלי שלה מצטלמים יפה בפרסום אבל בפועל לא יושבים יפה על השפתיים. יש לי איזה 10 בבית וכולם מלאים כמעט ללא שימוש.
עדי  |  31.07.19
1.
המכירות יורדות בגלל סיבה
והסיבה היא שחוץ משפתונים עים עים המיברשת הרגילה המרופדת הם לא יודעים לעשות כלום הם אפילו ניסו לעשות שפתונים עים מברשת למריחה כמו מברשת איפור לשפתיים שקונים בניפרד ולא כמו המרופדת וזה יצא זוועה ברגע שמוציאים את המברשת מהאריזה היא מתפזרת לכל עבר וזאת רק דוגמה אחת לכל הכשלים שם הקיצר חברה של מוצר אחד שגם אותו יש חברות אחרות שעושות מעולה סתם דוגמה מייבילין הוציאה שפתונים עים אמידות מתורפת אוכלים שותים וזה נישאר וחצי מהכסף היא צריכה להבין אנשים לא פריירים
אני  |  31.07.19