אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"גיוס הוא לא המטרה": אלון גמזו מסביר איך בונים חברה של מיליונים בלי לגייס שקל צילום: בני גמזו - גמזולה

30 דקות או פחות

"גיוס הוא לא המטרה": אלון גמזו מסביר איך בונים חברה של מיליונים בלי לגייס שקל

ראונדפורסט הישראלית הוקמה לפני חמש שנים, ועדיין לא גייסה כסף. המנכ"ל אלון גמזו מסביר שהחברה מרוויחה כבר מהיום הראשון שלה, מספר על השינויים בהרגלי הקניות שלנו ואיזה עובדים הוא מחפש

29.07.2019, 15:25 | שירות כלכליסט

"גיוס הוא לא המטרה" - כך מסביר אלון גמזו את העובדה שראונדפורסט, החברה שהקים לפני חמש שנים, עדיין לא גייסה כסף ממשקיעים. וזה גם עוזר שהחברה פועלת בתחום המסחר המקוון: לדברי גמזו, החברה מכניסה כסף כבר מיומה הראשון ופשוט לא היתה צריכה לגייס.

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

החברה מפעילה אתרי מסחר אלקטרוני בתחומי מוצרי הצריכה והגיעה כבר ל-40 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש שרוכשים באמצעותה שירותי טלוויזיה, מצלמות או בגדים. אתר אחד של החברה מרכז מידע על מבצעי מכירות שונים מאתרי מסחר, באתר שני תמצאו ביקורות על מוצרים שיעזרו לכם להכריע מה לקנות, אתר נוסף עושה סדר בתכני וידיאו ודרכו תוכלו להגיע אל הפלטפורמה שמשדרת את הסדרה שמעניינת אתכם והתוספת האחרונה היא אתר השוואת מלונות.

בעולם קוראים לחברות כאלה בוט-סטראפ - חברות שלא מגייסות כסף ממשקיעים ומצליחות למרות הכל להגיע לצמיחה משמעותית. מה צופן העתיד לראונד פורסט? האפשרויות מגוונות - ממכירה לאחד משחקני המדיה הגדולים, כמו שקרה לאחד המתחרים שלהם, דרך סיבוב השקעה משמעותי להאצת הצמיחה, או שמירה על מודל עצמאי ורווחי.

אלון גמזו, צילום: בני גמזו - גמזולה אלון גמזו | צילום: בני גמזו - גמזולה אלון גמזו, צילום: בני גמזו - גמזולה

בשיחה בפודקאסט "30 דקות או פחות" מסביר גמזו איך מצליחים לגדול בלי לגייס כסף, מה ההשפעה של הרמקולים החכמים והחיפושים הקוליים על הרגלי הגלישה, החיפוש והקנייה ברשת ואיזה עובדים מחפשת החברה. 

"גיוס הוא לא המטרה": אלון גמזו מסביר איך בונים חברה של מיליונים בלי לגייס שקל
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאן"גיוס הוא לא המטרה": אלון גמזו מסביר איך בונים חברה של מיליונים בלי לגייס שקל

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

תגיות