אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
למרות התחרות: הוכפל מספר המצטרפים לשירותים הנייחים של HOT ברבעון

למרות התחרות: הוכפל מספר המצטרפים לשירותים הנייחים של HOT ברבעון

6,000 מנויים חדשים הצטרפו ברבעון השני לשירותי הטלוויזיה, האינטרנט והטלפון הנייח של HOT, לעומת 3,000 ברבעון הראשון; לשירותי הסלולר הצטרפו 5,000 מנויים לעומת 7,000 ברבעון הקודם; הכנסות החברה שמרו על יציבות והסתכמו ב-235 מיליון יורו

31.07.2019, 19:36 | אביאור אבו

חברת HOT מסכמת את הרבעון השני של 2019 עם ירידה של כ-14.3% ב-EBITDA לעומת הרבעון המקביל (18.7% בשינוי למטבע מקומי) - כך עולה מהדו"חות שפרסמה היום (ד') חברת אלטיס (Altice) של פטריק דרהי, בעלת השליטה ב-HOT.

קראו עוד בכלכליסט

ה-EBITDA הרבעוני הסתכם בכ-90 מיליון יורו, והחברה מציינת כי הוא כולל גם את ת.א.ט – חברת הטכנאים של אלטיס בישראל. הכנסות החברה ברבעון השני עמדו על כ-235 מיליון יורו, ירידה של 2.6% לעומת הרבעון המקביל (ירידה של 7.7% בשינוי למטבע מקומי). החברה ציינה כי הירידה נובעת מתחרות מתמשכת במגזרי פעילות החברה הן במגזר הכבלים והן במגזר המובייל.

פטריק דרהי, בעל השליטה ב-HOT, צילום: רמי זרנגר  פטריק דרהי, בעל השליטה ב-HOT | צילום: רמי זרנגר פטריק דרהי, בעל השליטה ב-HOT, צילום: רמי זרנגר

בחלוקה למגזרים, ההכנסות ממוצרים נייחים (טלוויזיה, אינטרנט וטלפון) הסתכמו בכ-135 מיליון יורו, ירידה של 9% לעומת הרבעון

המקביל. ההכנסות מטלפונים ניידים (HOT מובייל) הסתכמו בכ-66 מיליון יורו - עלייה של 6.5% לעומת התקופה המקבילה ב-2018. ההכנסות מעסקים עלו ב-13% ביחס לרבעון השני אשתקד והסתכמו בכ-34 מיליון יורו.

מספר המנויים בנייח עמד עם תום הרבעון על 999 אלף, לאחר עלייה רבעונית של 6,000 מנויים - כפול מברבעון הראשון של השנה שבו התווספו 3,000 מנויים. זאת למרות התחרות העזה מאז כניסתן של סלקום ופרטנר לתחום הטלוויזיה.

מספר המנויים בסלולר גדל ב-5,000 מנויים ל-1.3 מיליון מנויים. מדובר בהאטה בקצב הצטרפות המנויים, אחרי שברבעון הראשון התווספו 7,000 מנויים חדשים, אך HOT מובייל שומרת את המקום הרביעי בישראל מבחינת נתח שוק עם כ-15% מסך המנויים בישראל.

השקעות החברה (CapEx) הסתכמו בכ-60 מיליון יורו, בדומה לרבעון המקביל. במהלך הרבעון השיקה החברה לראשונה אפשרות למהירות של 500 מגה.

מאז שהפסיקה הוט להיסחר בבורסת תל אביב בספטמבר 2018, היא איננה מדווחת על תוצאותיה באופן מפורט אלא כחלק מדו"חות אלטיס אירופה. החברה אינה מפרידה בין התחומים במגזר הנייח וגם לא בין לקוחות קמעונאיים לסיטונאיים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות