המדריך לקידום מוצר חדש בעסק קטן
הצעות למשתמש תוך שימוש בעולם הרשתות החברתיות
הירשמו עכשיו וקבלו ייעוץ וליווי מלא ללא עלות>>
• שיווק בדוא"ל – האם ידעתם ש-82% מהצרכנים פותחים מיילים מבתי עסק וש-44% ממקבלי המיילים ביצעו לפחות רכישת אונליין אחת המבוססת על דוא"ל שיווקי? שיווק דוא"ל באמצעות ניוזלטר הוא אמצעי פרסומי נהדר והוא מהווה את אחת הדרכים הטובות ביותר לקידום מוצר או שירות חדשים. ניוזלטר שכזה מאפשר לכם לחלוק בקלות מידע, תמונות ומידע נוסף עם לקוחות. משם, כל שעליכם לעשות בכדי "לסגור את העסקה", הוא להציע הנחה בלעדית או מחיר קידום מכירות אקסקלוסיבי, ומצב התזרים השוטף שלכם כבר בדרך לשיפור ניכר.
• מודעות פייסבוק – עם כמעט מיליארד וחצי משתמשים פעילים, פייסבוק מהווה לחלון לשוק עצום. זאת הסיבה שבגינה מודעות בפייסבוק הן כלי שיווקי אפקטיבי. פייסבוק מועיל במיוחד בטירגוט קהלים, משום שבסיס הנתונים הכביר שלהם מאפשר לטרגט לפי מגדר, גיל, מיקום, תחומי עניין ועוד. הרשת החברתית המובילה אף מאפשרת לכם לבחור את המודעה המתאימה לכם מתוך מגוון אפשרויות, וקל לשמור על המסגרת התקציבית על ידי יצירת מכסת תשלום יומית או חודשית.
• קיום אירוע – דרך נוספת להביא אנשים למיקום הפיזי שלכם, היא לארח אירוע או לקיים בית פתוח בעסק שלכם. כאשר אתם מארחים אירוע, אנשים מגיעים אליכם פיזית ובכך מגדילים את הסיכוי שיהפכו ללקוחותיכם. אירועים אינם חייבים להיות מפוארים או אפילו מסודרים במיוחד, שכן אירוע פשוט כמו בית פתוח יעשה את העבודה במקומות כגון מכוני כושר, מרכזי יוגה, ספא וחנויות קמעוניות. במידה והעסק שלכם ממוקם יחד עם עסקים מקומיים אחרים, אתם יכולים לשתף פעולה ביצירת דיספליי על המדרכה או קיום אירוע בחוץ, על מנת למשוך קהלים גדולים עוד יותר.• הציעו שדרוג או טרייד-אין – אם העסק שלכם מבוסס יותר על שירותים מאשר על מוצרים, כמו ספא, חדר כושר, או פירמת ייעוץ, אתם יכולים לשדרג את לקוחותיכם ולהציע להם לנסות את השירות החדש. יש לספא שלכם עיסוי חדש? הציעו אותו בחינם ללקוחות קיימים! מרחיבים את שירותי הייעוץ שלכם? זה הזמן להציע שירותים מורחבים לקליינטים נאמנים, על מנת שהם יבחינו בשינוי. אם המוצר החדש שלכם הוא, למעשה, שדרוג של מוצר קודם, אתם יכולים ליצור קידום באמצעות טרייד-אין. קידומי טרייד-אין הוכחו כאפקטיביים במיוחד, הואיל והם מספקים תמריץ ללקוחות לרכוש מוצר חדש באמצעות אשראי שכבר מצוי ברשותם (קרי, המוצר הקודם שברשותם).
לקבלת טיפים, מדריכים וכתבות מומחים בנושא מכרזים לחצו כאן>>