אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי האקזיט של קווליטסט - אייל זילברמן ידרג מוצרים מבוססי קנאביס צילום: שי אוקנין

פרסום ראשון

אחרי האקזיט של קווליטסט - אייל זילברמן ידרג מוצרים מבוססי קנאביס

ל"כלכליסט" נודע כי זילברמן יקים פלטפורמה של רשת חברתית לדירוג המוצרים יחד עם חברת הקנאביס הרפואי הציבורית אינטליקנה. בחודש שעבר נמכרה השליטה ב- QualiTest בכ-420 מיליון דולר

05.08.2019, 10:12 | צלי גרינברג

אייל זילברמן, אחד ממייסדי חברת ה-QA הישראלית קווליטסט (QualiTest), שהשליטה בה נמכרה בחודש שעבר תמורת כ-420 מיליון דולר, וחברת הקנאביס הרפואי אינטליקנה, הנסחרת בבורסה בתל אביב 121.6 מיליון שקל, יקימו יחד פלטפורמה אינטרנטית ודיגיטלית לדירוג מוצרים מבוססי קנאביס. כך נודע ל"כלכליסט".

קראו עוד בכלכליסט

הפלטפורמה תהווה רשת חברתית בינלאומית בה יוכלו המשתמשים לשתף מידע לגבי איכות המוצרים שצרכו וההשפעה שלהם. הרשת, הנקראת 'ווי-נואיד' ( Wenoid) , תהיה בהחזקה משותפת של אינטליקנה וזילברמן ושותפתו למיזם ד"ר מירי הלפרין, הפועלת בתחום הקנאביס באירופה.

אייל זילברמן, מנכ"ל קווליטסט, צילום: שי אוקנין אייל זילברמן, מנכ"ל קווליטסט | צילום: שי אוקנין אייל זילברמן, מנכ"ל קווליטסט, צילום: שי אוקנין

זילברמן סוג בעיסקה זו מעגל, לאחר שהיה בעל השליטה העיקרי בתפן הציבורית, שמה הקודם של אינטליקנה, שבחודש מרץ האחרון הוצאה ממנה הפעילות הקודמת של הייעוץ, ונכנסה לה פעילות הקנאביס הרפואי.

בחודש יוני האחרון חתמה החברה על הסכם עם הזמן והיוצר אביב גפן, במסגרתו ישמש גפן כיועץ שיווקי ותדמיתי לחברה ויעניק לה שירותי פרסום. החברה גם מקימה חוות גידול קנאביס רפואי בגודל 15 דונם באזור השרון, שחמישה דונם ממנה היא מממנת והעשרה הנוספים ממומנים על ידי חברת הקנאביס הפרטית הייבריד, תוך חלוקת הרווחים שווה בשווה בין הצדדים. 

החברה שותפה בחווה של מגדלת הקנאביס הרפואי הישראלית דרך לחיים, מחזיקה בהסכמים עם בתי מרקחת לאספקת קנאביס רפואי בישראל, ומקימה פעילות קנאביס רפואי בתאילנד ופורטוגל. לאחרונה חתמה החברה עם חברת הקוסמטיקה הרפואית מורז על הסכם לקמת חברה משותפת לפיתוח מוצרי קוסמטיקה, שאותם תשווק מורז ב-18 מדינות ברחבי העולם בהן היא כבר מקיימת פעילות.

זילברמן אמר לכלכליסט כי "אנחנו פונים לשתי קהילות עיקריות, כאשר על פי הערכות יש כיום מעל 10 מיליון צרכני מוצרי CBD בעולם, מספר שצפוי לגדול לכ-250 מיליון צרכנים, והשוק הזה מגלגל כ-2 מיליארד דולר וצפוי לגלגל כ-22 מיליארד דולר ב-2022. למשתמש הקצה אין באמת יכולת לדעת את טיב המוצר שהם רוכשים, ובמסגרת הפלטפורמה תהיה לו יכולת לחלוק את דעתו ואת חווית המשתמש שלו עם ההמונים, וככל שישותף יותר מידע כך יהיה ערך מוסף גבוה יותר לאותם לצרכנים.

"בדיוק כפי שהאמריקני הממוצע נכנס לטריפ אדווייזר, שנסחרת בכ-7 מיליארד דולר, לפני שהוא מזמין מלון, ולפני שהם הולכים למסעדה הם קוראים עליה ב-YELP, שנסחרת בכ-4 מיליארד דולר, גם בצריכת CBD האמריקאי ייכנס לרשת שלנו. את תחום הקנאביס וה-CBD הכרתי בתפן, לפני שנכנסה אליה פעילות הקנאביס.

"התחלתי ללכת לכנסים בנושא בעולם ובישראל, ופגשתי יצרני CBD וכולם הראו לי הודעות מהמשתמשים על כמה טוב המוצר שלהם עשה, וכל חברה אוגרת אלפי ביקורות של משתמשים על מוצריה ללא שום פלטפורמה לפרסום שלהם. ואז הבנתי שכולם מתעסקים בלייצר CBD ולמכור אותו ושיש כאן הזדמנות להיות הליווייס (מכנסי הג'ינס) של מחפשי הזהב בארה"ב – בשוק ה-CBD".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות